Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 640 ggr
Cristine
0

Vad ska jag tro?

Flera mornar i sträck har det hänt mej samma sak. Kl 6 när jag kliver upp sätter jag på datorn för att läsa tidningen, men dessa dagar när jag tryckt på knappen har det bara flimmrat och slocknat. Har försökt om och om igen tills sonen kliver upp vid 1/2 9 tiden. När han kommer trycker han lite nonchalant med tån och den går igång. I morse var det samma visa igen. När dottern kom ner vid 7 tiden tröck jag en sista gång och bad henne försöka. Den gick igång på en gång!!! Jag fick ett hysteriskt skrattanfall så sonen  som hörde mej  klev upp och tyckte att nu är jag nog färdig för psyket.Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

NancyAlke
0

Men lilla gumman, det där går ju bara inte! Jag vet inte vad man ska göra, men den där Kalle borde nog få sig en ordentlig åthutning … du kan ju inte vara ute och gräva hela tiden heller! Det känns ju som att du skulle behöva få dit någon rejält erfaren som kan ta ett ordentligt snack med Kalle!

Du får fixa en ÖN träff i sommar, med många som kan hjälpa till kanske både med Kalle och grävning.

Det här inlägget verkar säkert virrigt för många, men Cristine förstår Flört !

[Lady-Oona]
0

Ojsan så går det när man är fulladdad med elektromagnetisk energi, kanske du skulle passa på att ge dig själv/och andra…lite healing, Ett ganska välkännt fenomen när vi har öppnat dörren till andlighetens möjligheter.

Jag tror att det finns en tråd någonstans här som handlar om liknande saker…men vet inte hur man kollar upp det.

ha en fin dag. Oona

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa….förvirring…fattar nada…med ditt svar #1…..men huvudsaken att cristine förstår, det är ju det som är vitsen….Skrattande

Annars så tror jag oxå att det har med elektomagnetiskt att göra. Har en halvtaskig tv som håller på att gå sönder, när man trycker igång med dosan, så knäpper den på men stänger av direkt igen, och sådär håller det på minst sex ggr…(ja, det är sant sex ggr), men sen håller den sig stabil tills jag stänger.

Men idag när jag som vanligt tröck på dosan, så gjorde den samma som den brukar, men jag var just upptagen med något annat och skulle åter trycka igång den när jag var klar, så hann jag inte, för rätt som det var så började det att knäppa i tv:n och den gick igång…..utan att stänga av sig mer….undras vad det berodde på..hmmmmm…analkande fullmåne kanske…