Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 831 ggr
Ayena_old
0

42 -åringen har erkänt

loreena
0

usch ja.. stackars lilla engla och alla anhöriga

ANNIA
0

Enligt aftonblandet så erkänner han ju även mordet på pernilla i falun.

Det kom in tips om den här mannen i höstas gällande pernilla i falun. Tänk om dom ändå sett till att hört honom då och tagit hans dna.

Det gör det här med engla än mer tragiskt.

signemo
0

Det är grymt. Man blir både stum och rent ut sagt fly förb….

Hoppas att lilla Engla har funnit en frid och ro nu. Sov gott lilla tös. Hoppas att Hennes familj får all den hjälp som är möjlig att få.Och att de klarar att ta sig vidare så småningom.  Ber att Gud håller sin hand över dem.

Var rädda om varandra

Ayena_old
0

Ja man blir alldeles tom invärtes. Vad är det för människor som gör så här?

Och hur går man vidare som förälder?

siberlina
0

jag blr så lessen ,varför kan    en 10  årg  flcka EJ få  leva. HAN BORDE   FÅ DÖDSSTRAFF

sven-g
0

Jag känner sorg och besvikelse när någon kan vara så ond, för mig är detta ofattbart, ett barn. Mina tårar är att hur fungerar vissa, kan ej förstå. Var finns respekten

marias777
0

Fy jag har inga ord för att beskriva vad jag känner när jag läst det här…Hur är man funtad som människa när man kan göra nåt så här grymt???Jag lider med Englas föräldrar och vågar inte ens tänka på vilken rädsla Engla själv känt…Åhh du hemska värld….

Gustav-Nordstrom
0

Seberlina.Det skall du väl inte önska.Då kommer han för billigt undan.Han kommer att bli straffad på kåken.Många interner med egna barn  kommer att göra livet till ett helvete för honom.Många interner ser mord och angrepp på barn som det mest fasansfulla brottet i världen.Blir han däremot dömd till sluten psykeriatisk vård .Ja då är han väl ute igen om några år

NancyAlke
0

Det är sorgligt att en människa kan spåra ur så här, utan att någon märker det.

I allt det hemska får man tänka på vilken tur det är att han är fast… att den där killen köpte ny kamera, var på just den platsen och lyckades ta foton på både Engla och den röda ´SAABEN, för vad jag förstår så hade han nog klarat sig även denna gång om inte bilen fastnat på bilden…

Vi är fri en seriemördare, tyvärr till priset av två liv… minst!
Vila i frid nu både Pernilla och Engla!

xinluo
0

#8 Då kan man ju hoppas att när den "vården" är avklarad att han då får ta sitt fängelsestraff. Det är väl inte mer än rätt? Blir man fri från sin LRV innan strafftiden gått ut då ska man väl avtjäna sitt straff.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Jimmy-Ottossn
0

Ush vad hemskt!! Vad ska man säga!! man blir helt tom på luft!

Eija
0

Ja, vad skall man säga, tänk om han hade blivit tagen då redan, för mordet på Pernilla, och om Engla hade hunnit hem, hon var ju så nära….det finns alltid så mycket OM,…..man önskar bara att det gick fort så att hon inte fick lida……

Här ser man ett praktexempel på att mamman gjorde allt rätt, hade kontakt per tele var tionde minut. När hon inte svarade så åkte hon genast ut o leta…..men ändå…..fy f…n….att det skall finnas sådana människor som gör såhär….

wolfie
0

Jag finner inga ord..Gråter..

siberlina
0

gustav , jag vill att  han ska ha  dösdstraff  ,så att   han  alldrig någonsin    kan  komma ut    igen, för då är  risken att  han gör  om det , kram   till  alla  er från  mig