Glädje & Inspiration 15/4
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Solen skiner!!! Bara det räcker för mig. *ler stort*. Sen ser jag fram emot cirkeln i kväll. Och så har jag fått två uppmuntrande sms redan idag. Från personer som jag hjälpt.

Idag fyller min morfar år så vi har grattat honom genom "honung"! Jag blev så glad att dem läste upp allt vi hade skrivit =)! Sen är ju våren här nu, och bara det är ju super toppen, eller hur
?
Kram från mig!
Maken och jag ska få lite hand i hand tid knatandes på stan i vårvädret, det betyder en hel del då det är tider av mycket jobb:-)
Idag fyller jag år. Inte för att det kanske är något att fira men vi ska ha en myskväll med familjen. 
Grattis Erika!!! Så klart är födelsedagen nåt att fira, man ska ta alla chanser att fira ju!!! 

grattis Erika….har nu fritterat piroger..bakat lite småfranska…solen tittar fram..
#6 Tack NancyAlke! Såklart man ska fira lite då
#7 Tack Drutten!!! 

Stort GRATTIS!!!
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Grattis kramar till dig Erika!

Som vanligt inspirerar min 9-åring mig med sina tankar o funderingar. När jag hämtade honom hade han varit på skolbiblioteket o lånat böcker om djur. Han ska lära sig allt om djur så att han kan ha ett Zoo när han blir stor och rädda alla djur. Så skulle han bygga Robotar som kunde tjäna pengar till honom, så att han kunde rädda ännu fler djur.
Katarina

Grattis Erika på din födelsedag.
Jag har bakat bullar idag, så nu är frysen full med nybakta bulla och det gör mig glad.
Sedan har jag beställt tid vid SPA på Tallmogården, så nu vet jag att jag har nått att se fram mot. Det blir den 28 Maj, som jag skall på härlig SPA dag. Fick presentkortet av min bror och hans två söner med familjer i 50 års present. Så detta ser jag fram mot.
Har pratat en lång stund med en väninna på telefon med Vi kom överens om att träffas i morgon.
Britt-Marie
Inspirerad av solen, av att tvätten hänger utomhus, av prat med dottern och mycket mer.
Solen skiner och jag fick lust att rensa bland kartonger o papper, och panta flaskor i affären….då står det en liten kille där och säljer majblommor, har troligtvis inte ens varit hem än efter skolan…jag köper så klart en stor till bilen och en liten till mig, sträcker fram mina två kassar pant och frågar om han vill ha dom…ett stort leende…oooojaaaa…tack!!!! säger killen.
Efter att jag kommer ut ur affären, så stiger den lilla killen fram och tackar åter igen för pantflaskorna….jag blir så glad över att ha gjort denna lilla kille så lycklig för så lite….
Jag har inte inbillat mig.. Jag har öron inflammation. Jag har klarat mig under min dotters små barns år men nu dragit på mig en infektion. Så feberyrseln var inte bara fibron.. Skönt att veta.
Jag är trött och slut men jag får må bra i psyket det är guld värt….
Och så har ja börja läsa Betty shines Sinnets kraft….Den ger mig glädje och äventyr.
Idag mår jag mycket bättre, febern har släppt och solen skiner, har lite sviter kvar av min fibromyalgi, vänstra handleden går inte att röra, men jag har ju en hand till. Så idag är en bra dag.
kram till alla på ÖN.

idag har jag skrivit så pennan glöder :) känns mycket bra och solen skiner…

Idag var det en kollega som förbarmade sig över mig och fick jag rast!! och då passade jag på att sola solarium….och jag somnade av en stund. Det var jätteskönt
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Föreläsningen som hela vår personalstyrka var på ikväll, som handlade om vår läroplan, fick mig att komma på en spännande idé till ett av barnens lekrum på jobbet…jag kände mig så inspirerad när jag kom på det! Jag ska föreslå idén för mina arbetskompisar imorgon, så får vi se om det faller i god jord =) Men jag vet att tanken är bra, oavsett utfallet (vi är trots allt fyra som har a say in the matter) *ler*

Jag är glad över att ha haft min första cirkelträff med Happy!
En jättetrevlig, underhållande och lärorik kväll!
Längtar så till nästa gång!
Tack och kram Happy
#20 Va kul Morsan!! Bodde jag närmare, skulle även jag vilja gå….Var med en gång…mysigt…Pling!

Glädje och inspiration fick jag ikväll efter seansen i Dorotea, så många härliga människor som var där och vilka mysiga energier det var i lokalen. Glädje över att ha fått förmedla budskap från nära och kära ikväll :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Har varit och hälsat på 7 st valpar på ca 5 veckor, man blir ju som frälst!!