Örnar..
Inatt drömde jag något lite annorlunda. Jag stod i skogen och såg upp mot himlen, där själar från örnar flög omkring. Flera stycken örnar som seglade bland molnen ovanför mig. Det såg ut som deras själar, eftersom dom inte hade någon färg, utan var helt genomskinliga.
Vad symboliserar detta?

Att dröma om Örnar har jag för mig betyder att man ska viga sin vyer och seseig omkring. Men örn sälar det vet jag inte
MVH Zedd75
Du ser ditt liv från ett större perspektiv! (örnens blick åvanifrån) eller att du vidgar dig!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

oj sälar ska ju det inte var själar sak ju det var
MVH Zedd75
Jag tror också att du ser saker från ett större perspektiv och att örna-själarna var genomskinliga kan symbolisera något nytt du ska se.

Tjenixen!
Örnar står ju för frihet och mod, och själva flygandet är ju oxå symbol för frihet och ovanperspektiv. Kraftfull dröm, dags att våga se det som är viktigt för din själ..
Lycka till, Ewa
Tack för svaren! Wow, det var mäktiga ord. Jag får fundera på vad det här kan betyda för mig.
För att dom är genomskinliga, kanske det betyder att du kan se bortom saker oxå, alltså sia om framtid…

Det kanske rentav är så att du börjar att öppna upp och blir seende, det genomskinliga kan ju tolkas som att du ser andar, vet inte hur utvecklad du är men min känsla i det är att det är det som händer. Du kanske är redo för det nu.
Kram cilla.

# 9 jag ha varit öppen i 5 år, och sett andar i 12 år, så det är inget nytt för mig.