Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 832 ggr
Soffe
0

Symboliskt?

Jo igår kväll satt jag framför datorn o chattade.. Som vanligt kände jag mig väldigt öppen och när jag sen gick o la mig, låg ner o försökte stänga ner, men hade lite svårt för det.. Och då såklart ska man ju  se och uppleva något litet.. Jag har aldrig sett det och jag vet inte alls vad det kom ifrån eller betydelsen för det.. Det jag såg inom mig var Guld! Det var Glittrande Guld som bara jag såg framför mig, inget mer hände, det var bara så och det kändes inte negativt, utan positivt och speciellt.. Någon som kan hjälpa mig att svara på vad det kan ha kommit från och betydelsen? Även om jag vet att det bästa är alltid att lyssna inåt osv, men jag känner oftast att det är bättre o prata med andra om det oxå..

Dravcena
0

Jag kan inte förklara det du såg och jag vet inte heller vad du vanligen brukar se, men jag kan ju putta upp den här tråden så kanske någon annan, mer kunnig kan svara. :-)

När jag började "se", då hände det ibland att jag såg ljus - inte guld - men ett gulaktigt sken. När jag sett det ett par gånger var det som om det här gulaktiga skenet öppnade upp sig och jag färdades på en stig med träd på sidorna. Det var oerhört vackert och naturen hade ett skimrande, gulaktigt sken. Jag såg det bara två gånger och aldrig mer. Jag har ingen aning om vad det var eller om det hade någon mening, men jag kopplar ihop det med att jag så att säga kopplade upp mitt "tredje öga". Kan det vara något liknande för dig?

Jane-Lyzell
0

Kontakt med din andeSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Soffe
0

#1 Tack så mycket för att du puttade upp den, det var snällt :) Jag brukar uppleva andenärvaro till o från mest, men jag brukar oxå få till mig bilder som jag inte förstår innebörden i.. Ex. Som detta att jag såg glittrande guld när jag låg ner.. Jag är inte speciellt förvånad eftersom jag kände att jag var så öppen o jag kände att det spände lite över pannan.. När jag tänker efter så såg jag ju först guld som skimrade upp som sen glittrade till o då kändes det annorlunda, har nog inte haft den känslan innan vad jag kan komma ihåg..

#2 Jane.. Jag hoppas att jag inte är lite trög nu, men vad innebär det att ha kontakt med sin ande, menar du själen? Märks ju att jag har mycket mer att lära mig :)

stina63
0

kanske är det så att du behövde fylla på med ny kraft och energi.