Änglaviskningar 5/4
**Gratis änglaviskning till de som vill ha!
**
En änglaviskning är ett litet horoskop för dagen. Skriv upp er här, och jag drar ett kort åt er. Änglarna ljuger aldrig!
Meddelandet på Kortet gäller endast för idag!
Hej..
Jag vill ha en änglaviskning…..
Ett änglakort kan aldrig vara fel!
Tack, Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Me too, dear TO
# 1 "Du har släppt kontrollen över dina egna och andras känslor och du känner dig harmonisk. Du kan slappna av själsligen, mentalt och fysiskt."
Tack så mycket…*L*
# 2 "Du tänker för mycket. Slappna av och gå i viloläge. Ta inga beslut nu utan avvakta."
# 3 "Du får nu trygghet på alla nivåer. Du står inför ett ekonomiskt flöde och en djupare förståelse för den materiella världen"
Hej ..vill ha en ängla viskning…

Vill med ha en
Tack på förhand
MVH Zedd75

#6 Hahaha!!! Nu slog du huvet på spiken, TO! Ja, jag ska slappna av och inte tänka för mycket.
Ticke Tack å Kram
# 8 "Stanna upp! Låt tankarna vila, samla inspiration och kraft. Låt naturen inspirera dig. Sakta ner och släpp alla måsten".
# 9 "Släpp ut de känslor som håller fast din kraft. Du duger som du är med alla dina tankar, handlingar och ord. Släpp självkritiken!"

Stämer bra det du säger. kanse få tilfäle till det i dag. tack en en gång
MVH zedd75
Jag vill gärna ha en änglaviskning hihi,, 
Ny dag nya möjligheter
14 "Du har kontakt med ditt inre barn och du kan nu skapa mirakler i ditt liv."

Hej!
Jag vill gärna få en änglaviskning. 

Vill oxå gärna ha en änglaviskning.
Tack i förhand!
# 16 " Högre inspiration kommer till dig och dina tankar är fokuserade. Lyssna inåt. Svaren är klara."

jatack….idag känns det som jag behöver lite råd…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
# 17 " det nya börjar ta form och du känner att du är på rätt väg. Allt flyter perfekt och du kommer att lyckas!"
# 19 "Du har kontakt med de högre energierna och inspireras till högre visdom. Du har stor skaparkraft. Själen är i harmoni!"
Tackar…det stämmer rätt bra tycker jag
Tack, jag vill gärna höra vad änglarna säger till mig!

tackar o bockar!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Tack så mycket,, 
Ny dag nya möjligheter
# 23 "Du är i kontakt med din själ. lyssna inåt efter vägledning."

Jatack, även jag önskar höra vad änglarna har att säga.
Hej
Får man vara med? skulle vara kul att höra vad änglarna viskar till mig =)

Tackar! 
# 27 "Du vet att du är på rätt väg, och dina känslor styr dig. Det finns inga hinder du inte kan ta dig igenom."
Tack! Änglarna pratar så tyst bara! Men känner att detta stämmer!
Du får gärna dra ett kort för mig också! :)
# 28 " Du är stolt över vad du har åstadkommit. Du utstrålar livsglädje och människor omkring dig inspireras av din kunskap."
Meee to please!!!
# 32 "Du känner dig mogen att ta nästa steg på livets vandring. Våga ta fram dina inre kvaliteter!"

Tackar
Det stämmer som handen i hansken.
Ha en bra dag!

Om du vill skulle jag också tacka ja till en änglaviskning 
# 34 "Du blickar framåt med öppna ögon. Kärleken finns inom dig och runt omkring dig. Dina vänner finns alltid där för dig."
35# hehe ja det stämmer helt och fullt, är precis vad jag håller på att göra!
Tack så mycket!
# 37 "Din inre trygghet närmar sig. Ta en paus och njut av stunden. Du får sinnesro och skapar harmoni inom livets alla områden. Våga ha tillit."
Oh TACK!!
Vilken underbar viskning!!! *ler jättestort*
Tack snälla TotemoOmoshiroi ! Det stämmer bra det där :)

Ja tack. En Änglaviskning vore trevligt.
Tick o tack
går o vilar nu då:-)
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
# 43 "Följ dagens impulser. du har kontakt med sanningen i din själ och ditt sinne är öppet för vänskap och ärlighet. En bra dag för att fatta stora beslut."

#45 åååå tack. TACK. Det känns rätt. Tusen tack.
Tar sååå gärna en änglaviskning om du har tid nu….Tack
# 47 "Njut av dagen. Var fri i sinnet. Ingen kan hindra din inre eld som är tänd."

Tackar
Ohhh, va bra att höra, skall nämligen få träffa en liten hund idag, som skall omplaceras, och nu skall vi få se om min lurventuss och han går ihop…går det vägen så blir det nog adoption….tackar så mycket…

#40 - Jag tror att änglarna har rätt :-) Tusen tack 

Ja tack snälla :)
# 52 "Du njuter av situationen. din intuition blir starkare."

Tackar tackar totemo. stämmer bra det
Jag tar tacksamt emot änglarnas budskap å vägledning!

Så gulligt av dig…Jag vill gärna ha en änglaviskning jag med;-) Tack & Kram
# 55 "Du tar nya steg i din personliga utveckling. Kunskapen hittar du inom dig."
# 56 "Kärleken till dig själv blir starkare och klarare. Sprid ljus och kärlek på din väg!"

Tack!*kramar om dig*
Tar gärna emot en änglaviskning, kram

Jag tar också gärna emot en liten viskning/ Kramis
# 60 "Du möter ditt ego och segrar över det negativa i dig själv. Du känner harmoni och balans. Livet känns spännande och lärorikt!"
Tack gulliga du, det passade jättebra in idag, då jag har mycket funderingar just nu. Kram
Önskar dig en bra dag

Jag vill gärna ha en ängla viskning
# 64 "Du längtar efter ny känslomässiga upplevelser. Äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar."

jag vill jätte gärna ha en liten änglaviskning :) Kram
änglaviskning vill ja med ha, jätte gärna. :) kram kram
Du kan fäll pröv mä, mä.
Tack jag vill gärna ha en änglaviskning Kramis

Jag önskar också att få en änglaviskning.
# 66 "Du är öppen och mottaglig för nya känslointryck. Följ det posetiva flödet."
# 67 "Du är optimistisk och lekfull. Med vetskapen om att du når slutmålet, har du stöd av omgivningen."
# 68 " Nya insikter ger dig lösningar! Meddelande kommer till dig på något oväntat sätt och ditt medvetande expanderar. "

hihi…det stämmer nog bra! Tack så mycket… Kram kram
# 69 "Du har fastnat i dina tankar. Ha tålamod och våga titta mot ljuset. Släpp taget om rädslor och frustration. Tacka för lärdommen och gå vidare."
# 70 "Själslig balans mellan det manliga och det kvinnliga. Du känner dig inspirerad. Följ dina insikter och du kommer vara i ditt sanna flöde. "
önskar mig åxå få höra änglarna viska
# 77 " Du får känslomässiga medelanden. Låt själen och kroppen vara ett och sök svaren i ditt hjärta."
Jag vill oxå gärna ha..
Orkar du en till så får du härna förmedla en viskning åt mig också.

Om jag inte är försent ute så skulle även jag behöva en viskning idag.
# 79 "Det börjar ta form och du känner att du är på rätt väg. Allt flyter på perfekt och du kommer att lyckas!"
**# 80 "Du har kontakt med de högre energierna och inspireras till högre visdom. Du har stor skaparkraft. Själen är i harmoni!"
**
# 81 "Du står inför stora känslomässiga val. Lyssna till ditt hjärta så hittar du rätt väg i livet."

Tack snälla du för ditt svar! Önskar dig en fortsatt trevlig helg och skickar en bamsekram till dig.

Jag tar också gärna emot en liten viskning….kramiz
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
# 86 " Molnen skingras från dina mentala blockeringar. Dina tankar och din inspiration kan nu flöda fritt."
tusen tack för din generositet
Tack så mycket,, verkligen väl valda ord i mitt nuläge,, Kram

Oh tack…de orden behövde jag idag
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

åh jag vill gärna ha en viskning!!!!
Kram

Hinner du med en viskning till mig.
# 91 "Du är mentalt stark och fokuserad. GE INTE UPP! Strid för det du tror på."
# 92 " Din mentala bearbetning har nått en medelpunkt. Sinnet är i full aktivitet. Du inspireras av kraftkällan. Det finns balans i det du gör."
Jag tar gärna mot en liten viskning om det inte är försent.
//Hellas
# 95 " Du känner dig mogen att ta nästa steg på livets vandring. Våga ta fram dina inre kvaliteter."
Hej! Hoppas att du orkar en till, tack på förhand, Kvickast.
# 97 "Ny inspiration. Nya tankar. Nya visioner. Det kosmiska flödet är öppet för dina tankebanor. Inspirationen är på sin höjdpunkt."

Tack snälla!!!
STOR KRAM !!!!
Ha en fortsatt trevlig helg!!!
// Nero
Ja Tack! Jag tar gärna emot en änglaviskning :)
# 100 "Du går framåt med bestämda steg. Du vet att du har lyckats med det du gjort tidigare, så tro på dig själv och släpp alla måsten. "
Ja tack, vad har änglarna för budskap åt mig idag?
# 102 "Uttryck dina färgstarka känslor. Du ser igenom molnen. Inget är omöjligt!"
#96 Å tack så mycket, de orden behövde jag just idag
Kram till dig:-)
#103 Tack!! Massor av kramar till dig och änglarna!!
jag vill gjärna ha en änglaviskning om det går försig. Man tackar på förhand
Lena.P är jag i verkliga livet.
Oj,. kan även jag få en "liten" viskning? Kan behöva lite goda råd..*S* Kram/ Pia
**# 106 "Du vet att du är på rätt väg och dina känslor styr dig. det finns inga hinder du inte kan ta dig igenom!"
# 107 "Allt är möjligt idag. Lyssna inåt. Glädjen är att njuta fullt ut av det nya, allt det gamla som stört lämnar dig nu."**

Fanns det ingen änglaviskning till mig eller blev jag glömd?
Tackar TACKA :-D Kram
Hej! Om jag inte är för sent ute vill jag också jättegärna få en änglaviskning
Vill gärna också, tack!

Ja tack gärna :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
totem..jag tackar du är för snäl..Ha nu en bra helg.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Tack så hjärtligt. Skönt att höra.
Tack för att du tar dig tid för oss.

vill jjätte gärna ha ett:)

Jag vill gärna få en änglaviskning, stort behov finns.
Kram
Jag tar gärna en viskning tack :-)

hejsan "orkar" du med mej också
Jag vill gärna ha en viskning:)
Jag vill gärna ha en änglaviskning…. Vill du ha feedback?

Ja tack!
*Skriver upp sig för en viskning*

Jag vill gärna ha en änglaviskning 
# 109 Förlåt! Missa jag dig?Då kommer din änglaviskning här!
"Tidigare erfarenheter hjälper dig fatta mentala beslut. Dina tankar är rena och du är fokuserad på ditt slutmål. "
Jag vill gärna ha en änglaviskning :)
**# 111 " I dag väljer du din väg. Lyssna extra noga på ditt hjärtas vilja. Dina beslut idag skapar framtiden och dina planer går successivt i lås. Var bestämd och visa vad du beöver."
# 112 " Du är otimistisk och lekfull. Med vetskapen om att du når slutmålet, har du stöd av omgivningen."
# 113 " Du är öppen och mottaglig för nya känslointryck. Följ det posetiva flödet."
# 116 "Högre inspiration kommer till dig och dina tankar är fokuserade. Lyssna inåt. Svaren är klara. "
**
Hej. Har du lust och tid vill jag gärna ha en änglaviskning
Var rädda om varandra
**# 117 " Släpp ut de känslor som håller fast din kraft. Du duger som du är med alla dina tankar, handlingar och ord. Släpp självkritiken! "
# 118 " Du har släppt kontrollen över dina egna och andras känslor och du känner dig harmonisk. Du kan nu slappna av själsligen, mentallt och fysiskt. "
# 119 "Du tar nya steg i din personliga utveckling. Kunskapen hittar du inom dig."
# 120 "Din mentala bearbetning har nått en medelpunkt. Sinnet är i full aktivitet. Du inspireras av kraftkällan. Det finns en balans i det du gör. "
# 121 "Du vet att du är på rätt väg och dina känslor styr dig. Det finns inga hinder du inte kan ta dig igenom! "
# 122 "Du är mentalt stark och fokuserad. GE INTE UPP! Strid för det du tror på!"
# 123 "Uttryck dina färgstarka känslor. Du ser igenom molnen. Inget är omöjligt!"
# 124 "Du längtar efter nya känslomässiga upplevelser. Äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar."
# 126 "Du går framåt med bestämda steg. Du vet att du har lyckats med det du gjort tidigare, så tro på dig själv och släpp alla måsten!"
**
Tack snälla för ditt engagemang! Skönt svar, kan koppla av i det, kram!
Tack :)
Jag och stblues tackar för dina änglaviskningar! Ha en trevlig kväll!
# 128 "Tidigare erfarenheter hjälper dig fatta mentala beslut. Dina tankar är rena och du är fokuserad på ditt slutmål. "
NU Kära vänner får det vara slut på dagens änglaviskningar! Jättekul att så många ville få en liten spådom av mig. Tack allehopa! Hoppas Änglakorten besvarat frågor inom er! Många varma kramar! // TotemoOmoshiroi
TAck snälla för din änglaviskning
Var rädda om varandra
Tack så hjärte mycket för änglaviskningen
Det stämmer så bra!
TACK så hjärtligt för din hjälp att förmedla änglarnas budskap! Stämde verkligen till 100% å jag tar till mig varenda ord! Så än en gång TACK!
Kram Jocke
Tack, detta stämde ju bra:)
kram

Tack så mycket!

tack ….men var det dagens ..hängde inte me men blir säkert jätte bra kram
Tackar för din änglaviskning Tack Tack

Det skulle inte vara fel:D Men det är bara om du har tid eftersom det är så många som har sagt ja:D
# 141, Inga fler för idag, Ludde lilla. ^^ Jag får se om jag gör om det någon annan dag. trodde aldrig det skulle bli så popuärt! Väldigt roligt. :) Du får en änglakram från mig ialla fall! 
Jatack, gärna en änglaviskning!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tackar för svaret =)

Verkligen TUSEN TACK!
Tack snälla! Det stämde otroligt bra, imponerande!
Jag vill gärna ha en änglaviskning
Jag är också intresserad av en änglaviskning, tack snälla du på förhand! 

Men oj vad du har fått jobba ikväll Totemo!
Kramar till dig!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej. Om Du skulle göra lite änglaviskningar idag så är jag intressered. Ha en fin dag
Var rädda om varandra

Tack så jättemycket TotemoOmoshiroi!!! Det kändes som en klar bekräftelse på hur jag upplever det just nu!
Tack igen!!
Kram!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Åh,tack så mycket!Härligt! Kramar!!

Om du skulle göra lite änglaviskningar idag så skulle jag gärna vilja höra en änglaviskning.Kram
Jag skulle också gärna höra =0)
Skulle också vilja höra =)
Är det försent med änglaviskning idag?

kan man få beställa en änglaviskning tack

Oj, snällt gjort av dig o erbjuda något sånt
! Måste ju ta hela dagen o svara på alla som vill veta! Jag vill gärna ha ett jag med!
Tack på förhand =)!
Kram

Oj, fick se nu att jag var typ 1 vecka försenad, såg inte det förut… Sorry!
Kram!

Skulle vilja få en Änglaviskning tack
Hejsan !
Jag skulle gärna med vilja ha en viskning :)
Om man får :)
// Mist
Åååå jag vill gärna få en oxå:-D
**Ledsen allehopa, men änglaviskningarna gällde endast den dagen. Jag ger inte ut några fler nu. Kan möjligtvis göra om det någon dag, men som necelia säger så tar det upp en hel dag, och jag hinner inte med.
Men som sagt, kan tänkas göra om det någon gång.
Kram // T.O**

Läste de efter ja önskat

Förstår det vännen! Måste ha tagit jäääätte lång tid o göra det, så det var väldigt snällt gjort av dig
! O förstår att du inte kan göra det varje dag!
Ha en bra dag!
Kramizz
Dags att låsa tråden kanske?

Hej å hopp!
Eftersom TO inte drar några fler kort låser jag härmed tråden. Om du bestämmer dig för att dra fler Änglaviskningar, TO, kan du bara starta upp en ny (den här är i alla fall så lång):)
Kram Maria