Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdiktercitatvisdomsord
Läst 1061 ggr
necilia
0

Den morgonen...

Den morgonen…

Den morgonen lyste solen in genom mitt fönster och gav liv till mig och allt levande runtomkring mig.

Den morgonen viskade en röst till mig att det är dags att leva mitt liv på det sättjag själv valt-INGEN annans.

Den morgonen fann jag mig själv utan att veta att jag hade tappat bort mig. För ett tag försvann jag, men jag fann mig igen..

Den morgonen insåg jag att livet inte menade att trampa på mig när jag redan låg, det lärde mig bara att ställa mig upp och ta tag i den som så villigt ville hjälpa mig…

Den morgonen la jag mitt liv i dina händer, och insåg att vi alla behöver hjälp ibland.. Det gäller bara att släppa sin stolthet och ge den som vill hjälpa en, en chans…

Den morgonen…

"Bara nåt jag skrev en morgon när jag höll på att ge upp, men istället fann mig själv…Tänk vad livet kan ta skarpa svängar ibland =)!"

Ha en bra dag! Tack för att ni finns!

Kram från mig Glad!

Celia
0

Så sant, har man inte varit där så vänder det en morgon… Förhoppningsvis hittar vi alla oss själva en dag, synd att man så "lätt" tappar bort sig. Gillar skarpt! Fint necilia :)

Anna-H-K
0

Tack för den necilia!Allt har sin mening….!Kram Anna

Bybo
0

Oj, många som är bra på att skriva :-) fint…

necilia
0

Tack så mycket! Tror att vi inte får ge upp när dem svåra stunderna kommer, för det är av dem vi lär oss så mycket! Jag har inte lärt mig nåt då livet varit enkelt, utan det är när det känns hopplöst som vi kan finna styrka och just då tror jag att det är tur att vi har andevärlden också =)! När inget annat funkar så rycker dem in! Man lär så länge man lever, och man får aldrig ge upp!!

Kram

Jane-Lyzell
0

Tack - det är som fotspår i Sanden! har du läst den?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

necilia
0

Fotspår i sanden? nej, den har jag inte hört… om inte du menar den om gud som svarade varför det bara går ett par fotsteg och inte två i sanden? Har hört DEN, fast bara på engelska. Förra veckan faktiskt =)! Annars vet jag inte vilken du menar, men jag tar gärna del av den =)!

Kram

Zedd75
0

fint skrivet

MVH Zedd75