Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 302 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 14/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Glädje idag är att mamma och hennes man är på väg hit, vi har inte träffats på 1,5 år så det blir roligt att få träffas igen. Men när dom kommer fram vet man inte, dom startade ca kl 8 imorse, dom har ca 80 mil att köra. Sen har dom en loppis vilket är deras största intresse så dom ska visst stanna vid loppisar som dom ser utmed vägen :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lenha
0

Glädje idag är att febern är borta och jag känner mig "på hugget" :) har städat, storhandlat, mailat viktiga mail och ringt viktiga samtal… nu sitter jag fylld med ny energi och äter marsipan :)

Lenha
0

Åh vad roligt Elisabeth! Ett kärt återseende…

Opal
0

Min glädje idag har varit att jag var på gymmet och tränat i 1.5 timme. Jätteskönt. Nu ska jag komma igång med träningen igen efter åratals uppehåll.

cillaj
0

har tyvärr ingen inspiration till glädje idag, grått väder och har feber, Altandörren har gått i baklås, väntar på att NÅGON kommer o lagar den. Behöver nog meditera och dricka örtte.

kramar till alla på ÖN.

Zedd75
0

Ja det får väll var det att syran och dom kommer ner på fredag hon är Wolf_86 och då får träfa lilla Clara igen

Manni
0

Jag har varit ledig idag och det har varit såå skönt!

Celia
0

Min glädje idag är bl a att min son har en ledig dag och städar :)

Katarinaj
0

Kände glädje när min 9-årige son, som är hos sin pappa, ringde för en stund sen och frågade om jag kan mata Paddington klockan 7. Ett litet kramdjur han har. Det lät så befriande tyckte jag, tänk va skönt när ens största bekymmer är om kramdjuret blir matat som det ska. Härligt!!

Gofen
0

#8 Inte en dag för tidigt tycker ja….städningen alltsåGlad

[Hellas]
0

#8, 10 *Ler*

[Hellas]
0

#8, 10 *Ler*

signemo
0

Elisabeth. Ha det nu så bra med din familj

Var rädda om varandra

Celia
0

#10 & #12 - Ni tror väl ändå inte att det är hans egna del av huset som han städar?!?! Tror ni på Tomten också?

Nej idag hjälper han mig :) Hans egna rum ser fortfarande ut som om terroristerna har släppt en bomb. Det ska jag snart göra där, men sladdra inte ;)

Gofen
0

Jo han har vart riktig duktig idag din sonSkrattande

[Chakra]
0

Glad för att jag kunnat hjälpa till med trädgårdsarbete på jobbet! Fika i solen utomhus!
Känner mig jordad idag!Glad

Celia
0

#15 - ja och fixat körtider också, det glömde jag… Haha, du är för rolig, du skänker mig också glädje - sds!

Gofen
0

slsSkrattande

Tatsu
0

Jag tog itu med strykhögen, som är det värsta jag vet och därför
blir det HÖGAR av strykning. Men nu är det klart.

Sedan har jag fått två saker som mitt sjätte sinne sa till mig bekräftat, det känns bra men samtidigt lite otäckt.

Sedan har mitt äldsta barn och jag blivit jämngamla 29 år fyller hon idag och jag slutade att fylla för bra många år sedan jag är bara 29(++++++ men det räknas väl inte), eller hur, man är inte äldre än man känner sig.

Pluppis
0

Jag har börjat mitt nya jobb idag! Jag har redan fått en massa feedback så det känns jättebra! Alla verkar så positiva och glada så det har smittat av sig en hel del på mig =)

Nackdelen är att jag känner mig som en urvriden disktrasa, ni vet korvstoppningssyndromet som gärna uppstår i början av en ny anställning när alla nya rutiner ska gås igenon, nya system som man ska lära sig.. Minnas namn på alla nya man trräffar… Men det ska väl inte sitta i för många dagar.. Men just nu så svider ögonen och hjärnan är helt tom… Nattsömnen blir nog god *gäsp*

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

reba
0

Idag har jag varit på en bra föreläsning om konflikter, man fick bra vidvinkel känsla på ämnet. Intressant.

Min Mamma som finns på andra sidan fyller år idag, Hipp hurra för mamma, du var det bästa mamma jag kunnat ha.

Chatrine
0

Jag hart varit på cirkel och det är veckans höjdpunkt och min inspiration, att få jobba med andevärlden ger mig alltid glädje och inspiration.

Erika-A
0

Två av mina kursdeltagare hade med sig en present på kursen ikväll. Dom kom ihåg att jag fyller år imorgon! Blev jätteglad och rörd över deras generositet och uppvaktning. Glad

xinluo
0

I dag har vi haft studiedag och jag har fått träffa 3 nya Medarbetare som ska börja på våran skola till höstterminen och det kändes bra. Glada, kunniga och framför allt positiva kvinnor…

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[Hellas]
0

Jag är tillbaka från en kväll med massor av skratt och härliga händelser jag berättar lite mer i tråden jag tidigare lagt upp gällande Storseansen i Karlskoga.
Äntligen har jag varit iväg och blivit en erfarenhet rikare *Glad*

TantAlma
0

Jag har länge försökt övertyga en vän som är mer medial en hon själv är övertygad om att hon ska be om hjälp med sina blockeringar.

Det gjorde hon igår 14/4 och vid samma tidpunkt dök en ängel upp hos mig, den visade sig som en flicka i profil med hästsvans.

När vi talade med varandra senare i telefon och hon beskrev tidpunkten så kunde jag lägga ihop två och två. En av hennes änglar är hennes lilla syster och jag har sett henne dyka upp hos mig tidigare så jag är säker på min känsla.

Det var en härlig bekräftelse.. Fler böner ha blivit hörda under lång tid för mig. Och det vill jag TACKA för..