God morgon!
Hoppas ni alla får en underbart fin och trevlig dag med massa kärlek och värme.
Må andarna stå er bi!
God morgon!
Ääääääntligen måndag! hihihihi..
Kram till alla som vill ha.

Godmorgon!
Godmorgon!

God morgon!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon! Östersund bjuder på en vit stad, nollgradigt och ett stilla snöfall… skulle inte ha något emot att nästa vår kommer nu.
I dag ska jag tacka ja till mitt (eventuellt) nya jobb, det känns bra att ha kommit till beslut och slippa älta det mera, med tanke på vädret känns det inte helt fel med Mariestad heller kan jag säga 
God morgon, här är ung vår och +7,5°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Godmorgon!

God morgon
God Morgon! Här tittade solen fram men försvann nyss, jag hoppas den orkar igenom igen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon
God morgon

God förmiddag! Här skiner solen
God lunch eller så, här har jag det disigt, vi får se om det sricker upp på eftermiddagen.

God middag .Önskar att alla (o alla andra här)som ska göra något särskilt denna vecka___att det går bra o att det blir positivt.Var rädda om er.Kram monika i sörmland.
God middag…sol - regn - sol - regn, tja så har det hållit på idag här, i en del av Värmland. Hoppas att dagen blir bättre än skratt - gråt - skratt - gråt, för isåfall må det bli glädjetårar…

Okej en liten ledtråd då. den ledtråd är långsökt
kale-anka o Bamse

OJj fel tråd 

I malmö har solen skinet och har varit rätt varmt..Buskarna håller på att bli gröna, Bina surrar och fåglarna kvittrar,,Det är vår. Men när solen försvann så blir det lite kallare. Men det är skönt ändå.