Lilla Engla hittad
Läser till min fasa att lilla Engla är hittad död. Min varmaste kramar och tankar går till hennes familj och vänner.
Var rädda om varandra

Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Finns ju inga ord hur man känner för detta 

Fruktansvärt, finner inga ord.
onej….
… går inte att skriva något just nu..
Fruktansvärt finns inte ord 

fruktansvärt… tom… :(
Tänker på hennes föräldrar
också som lider så.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej. Man blir alldeles stel. Det får liksom inte ha hänt. Man känner en sån vanmakt över det onda i världen. Måtte Engla ha funnit frid nu och finns med för henne välkända
Var rädda om varandra
Läste också just att hon hittats. Jag känner mig helt tom. Det är så hemskt.

Ohhhhhhhh,neeeeeeeej!!!!

Stackars lilla barn. Vila i frid..

Det är fruktansvärt. Jag hittar inga ord för hur jag känner. Mina tankar går också till Englas föräldrar. Lina.
Nu finns lilla Engla hos änglarna..

Mina tankar till Engla och hennes familj

Tänker på hennes familj som nu kan börja sörja och få ett AvslutVila i frid Engla
Fasansfullt!Vill skrika ut Vad är det för en Värld vi lever i som låter detta hända ……………………….

Stackars,stackars familjen.Jag bedjar för dem.(att de ska orka gå vidare här i livet.)

Lilla gumman, vila i frid. Sänder mitt djupaste deltagande till familjen.

ja det fins inga ord

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tragiskt, tragiskt - fruktansvärt sorgligt och rent ut sagt för djävligt! *arg* Men en stor tröst att gärningsmannen för en gång skull har tagit mod till sig och erkänt, samt visat platsen. Det är få förunnat att få veta vad som hänt efter försvinnanden…

Fruktansvärt och avskysvärt, stackars lilla Engla som fick mista livet så brutalt.Tankarna går till föräldrarna i denna sorgens svåra stund. Mitt djupaste deltagande/Marie

Så ledsen jag blev då jag hörde det via radion. En vacker ängel hon nu är
Man kan inte förställa sig vilken mardröm hennes familj gått igenom och hur lilla Engla blivit behandlad. Hon har fått frid nu i alla fall.. även om det är en klen tröst. 
Lilla lilla gumman 

DET FNNS NTE ORD ,BARA TÅRAR

Tårarna kom när jag läste att Engla är hittad, man ville trots allt tro att det skulle sluta väl, även om man inom sig förstod att det skulle sluta så här.
RIP
Mina tårar är för den ondska som finns i vårt samhälle, var finns medkänsla respekten för andra medborgare. Varför skapas personer med känslolöshet, och helt utan hänsyn. Jag finner icke ord till detta. Jag hade förträngt detta förfärliga slut. Man ställer frågan varför gud varför.

DEt är så förfärligt att de finns såna odjur som går lösa! Man vill bara SKRIKA
och RASA mot detta sjuka samhälle! Det gör så ont!

Lilla Engla är nu en ängel. Mina tankar går till hennes familj i denna djupa sorg. Jag tänder ett ljus för henne ikväll…
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Finner inga ord

Så så hemskt. Hela jag är iskall och ord finns inte som räcker till för att förklara det hela
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

RIP 
Åh, så sorgligt det är!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Mina tankar går till Englas familj.
Till Englas familj.
Tårar av smärta, tårar av sorg.
Skratt utan mening, leenden utan glädje.
Allt som en gång varit
För alltid borta.
Ljuset som inte längre finns, som nu har slocknat.
Tårar av smärta, tårar av sorg.
Kärlek som hon gav oss, saknad som hon lämnat.
Leenden som dog, skratt som aldrig mer blir hörda.

..Finner inga ord..

Fy vad hemskt att göra något sånt (särskilt mot ett litet barn som inte kan försvara sig) jag önskar att lilla Engla,s familj får snart en hälsning från tösen att hon har det bra o att de inte ska gråta.
Lilla Engla även om jag inte kände dig och din familj så har det tragiska ödet berört mig mycket djupt. Skickar ljus och kärlek till er alla.Sov gott och vila i frid lilla Engla.Jag skall tända ett ljus och be så att du kommer att få träffa ängeln Nathalie som blev mördad på ett tragiskt sätt 2003.I kväll har det kommit många tårar och känslor lika ofattbart som för några år sen.Kram till er alla.
Stackars lilla Engla och stackars hennes familj och anhöriga. man vill inte tänka på hur den lilla Englas sista ögonblick i livet var. INGEN ska behöva få uppleva det Engla gjorde!!!
Sänder tankar till hennes familj.
/Mia
Mitt djupaste deltagande till Engla och hennes nära o kära. Jag tänker på er! Ert öde har berört mig djupt… Jag beklagar verkligen… /Susanne

Jag finer inga ord för det som har hänt
Det är så fruktansvärt!!
Tände 2 ljus och tårarna kom direkt,finner inga ord.