ojsan och hejsan.....????
Vart tog mitt inlägg vägen….Ett ljus i natten??
Har det varit en ande framme och trollat bort det?
Eller va det opassande i denna samlig….skulle vara intressant att veta det.
Och nu när jag tänker efter (det händer att jag gör det) så är det inte första gången det häner…"men int´kom de nå föklaring" den den här gången kanske……
Puss gott folk,
Oona

Det är borttaget eftersom det redan finns en tråd till att tända ljus till Engla, familjen och övriga kring det fallet. Den tråden blev till samma som den tidigare vilket säkert inte var din mening men det slutade med samma budskap och då ser jag ingen anledning till att det ska vara 2 ställen med samma innehåll.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Angående föklaringar så finns det tillfällen där det inte behöver skrivas någon förklaring, men ibland gör vi det, det beror på vad de har handlat om. Inte förklarar någon för oss heller varför man startar en en tråd med likadant eller liknande innehåll.
Elisabeth
Ok, samma innehåll…jo visst kan väl tänkas…men å andra sidan så hade inte jag läst någonstans att det var någon som hade tänt ljus för en EVENTUELL gärningsman, så som mitt syfte var…och endast mitt s.k upprepning togs bort? eller är några andra trådar borttagna också och endast en kvar….? nä inte vad jag kan se….jag fick inte heller läsa de ev. svar som kommit in så att jag själv fick läsa om det var en upprepning med samma innehåll….känner mig kränkt då det för tillfället finns 3 trådar om Engla men endast min är borttagen…. Ugglor i mossen
ha en ljuvlig och kärlekfull kväll…
Oona

#3 Den tråden handlade om att tända ljus och som jag skrev i #1 var ditt syfte att tända ljus till en ev gärningsman men tråden slutade med att man tände ljus till flickan och familjen istället och det finns ju redan en tråd till det ändamålet. Det var tråkigt att det blev så i den tråden. Så det ska du inte behöva känna dig kränkt inför. Jag håller dessutom på och kollar dom andra trådarna så det här är inte något personligt emot dig vilket jag hoppas att du förstår? Tycker bara att det var tråkigt att din tråd blev till annat än ditt syfte. Vet inte vad du menar när du skriver att du anar ugglor i mossen?
Elisabeth
Mina ugglor tackar för att du tycker det är tråkigt att min tråd blev nåt annat än vad jag tänkt mig och att du var gullig å tog bort den….mitt kärleksbudskap blir inte synligare för det….hade tänkt skriva en ny tråd…men kanske inte….nu får det va så här…personligt mot mig…nä varfför skulle jag tänka så…känner mig både stark och klok i den jag är och det jag gör…forstatt kärleksfull kväll…
ho ho ho…nä inte tomten mina ugglor, puss

#5 Du skrev att du kände dig kränkt och då är det ju personligt, eller? Du kan ju skriva ditt budskap i artikeln om att tända ljus, i den som redan finns, då kommer det ju med där bland alla andra ljus :)
Elisabeth
Har gjort det….och kränkningar kan kännas olika och finnas av flera orsaker…
Tråkigt att det blev så här med din tråd, "Lady-Oona", förstår att ditt syfte var gott…jag hade i allafall skrivit in på tråden, att jag tände ett ljus för en eventuell gärningsman i hopp om att han skulle förstå och känna ånger, men samtidigt tror jag inte att den personen är mottaglig, han har nog inte dom känslorna.
Sen förstår jag hur Elisabeth tänker angående de andra trådarna här ute med samma ämne.
kram Eija
Lady-Oona!
Jag har oxå fått mitt inlägg borttaget vilket känns jättetråkigt då jag tror att mångfalden gör sitt. Men men.. Våra röster och kärlek fick inte vara med denna gång tydligen :-(
Kram till dig Lady iaf för ditt försök och vilja!!
Nu älskar vi allt vi orkar….allt och alla som är inblandade i barnarov, barnamord, barnmisshandel och annat som händer i vårt avlånga land, brott som inte är lösta och en lugnade låga till alla de som kanske i framtiden tappar sitt sunda förnuft. Barn har rätt till sin barndom.
Jag köper en jättepaket Liljeholmens och tänder på och tänker så det knakar….med omsorg och kärlek till utsatta barn och deras familjer, deras förövare och dennes familjer…ett ljus för hopp om tröst och förtröstan, jag tror på kärleken och på Universums kraft….
Gör sammaledes…hela gänget inklusive mina guider och ledare.
Älska livet och livet älskar dig.
Så klart….
Förbli starka och känn/jobba för samma mål….*suckar lite*
Tydligen har den misstänkte mannen berättat vad som hänt/har gjort…kanske att ett paket Liljeholmens gjorde vad det skulle, ge honom sitt sunda förnuft tillbaka….tänder ytterligare ett ljus för frid i allas sinnen och att Kärlekens kraft känns och blir synlig för alla.
Universum har underliga vägar att gå ibland
Vad du är varm o härlig Lady-Oona, skickar dig varma kramar, tänk om alla vore som dig……vad härligt det vore här på jorden..