Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 6824 ggr
Bim
0

Borgvattnet.. Bild.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej, för kanske ett år sen så åkte jag och mina kompisar till ett spökhus som heter borgvattnet. man får betala 250 kr per natt där och det gjorde vi! :D Vi sov där en natt och jag sommnade kl 06 på morgonen.. man låg och spände sig i hela kroppen och lyssnade.. och det var faktiskt så att jag hörde en gungstol där nera (en gungstol som kastar av en när man sätter sig i den, men man får dock inte sitta i den nu..) dom gungade. vi var heeeelt ensamma i huset. och alla låg och sov i samma rum. Så det var ingen människa som gungade på gungstolen. Det hände inget annat när vi var där förutom att vi såg lite sittmärken i sängarna fast vi inte var i huset och det bara var vi som hade nyckeln. Ni kan läsa lite mer på www.borgvattnet.eu om alla rummen och så..

men nu är det så att en till sak hände. jag och mina kompisar tog kort med kameror och mobiler och min ena kompis tog ett väldigt speciellt kort med sin mobil. (jag svär att vi inte har gjort NÅT med bilden. utan den kommer från en mobilkamera. inga datafix lr nåt!) Ni kan ju titta och se om ni ser (vi tror att det är "den grå damen" som ni kan läsa om på sidan.) damen på bilden.. titta noga och kommentera sen! jag skulle väldigt gärna vilja veta om det bara är inbillning!

Ps. Kopiera INTE bilden tack!

Bim
0

puttar upp.. vill gärna ha lite kommentarer från er som kan! :D

Elisabeth-J
0

Kommentarer kommer nog så småningom utan att du behöver putta upp tråden.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bim
0

haha, okej ;)

MIRJAMI
0

Vilken häftig bild….. Kan inte säga vad det är för något, men det är ingen vanlig bild. Höll personen mobilen stilla när bilden togs??

rockyboy
0

Det ser ut att vara den grå damen!Planerar själv att åka dit nån gång i år.Vad spännande!

Elisabeth-J
0

Då fick ni verkligen uppleva saker där, vad roligt Skrattande

Jag ska ditt med min cirkel-grupp nu i vår, då är vi bara där under dagen men i höst blir vi ett gäng som ska hyra hela huset så det ska bli spännande Cool

Elisabeth 

Happyspirit
0

#6 Men va spännande och vilken bra ide. Att åka med cirkelgruppen.

Kramis

Elisabeth-J
0

#7 Ta med dig din grupp och kom upp en helg Kyss

Kram

Elisabeth 

Happyspirit
0

Ja, det ska jag fundera på faktiskt!!!Skrattande

Kramis Anki

miia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Var till Borgvattnet i somras och jag bara älskar det stället! Planerar en resa dit i år igen. Såg att det är till salu så hoppas det är ngn mkt seriös som köper det.

Morsan1
0

#9 Fan dig om du åker utan mig trollpacka!!  ;)

Puss och fniss Åsa

Happyspirit
0

#11 Så du skulle följa med??Flört I så fall får jag väl be om en extra bred säng. Misstänker jag. *skrattar gott*. Och en pampers + näsklämma till mig. hahahahaha!

Kram på dig!!

Happyspirit
0

Men Åsa!! Jag kom på en lysande idé. Du kan ju träna lite innan med att sova hemma hos mig en natt först. *fniss*. Sen i nästa steg kan vi tälta inne i spökhuset. Hahaha!

Kram igen!

Bim
0

#4 jhaa det gjorde hon. jag stog brevid! Men ni ser va? för vissa gör inte det.