Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 432 ggr
Pluppis
0

Vad menas med detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag undrar vad som har hänt med detta glas? Det var helt när jag diskade det för ett par timmar sedan.. Det stod upp och ned i diskstället utan något tungt runt omkring.. Jag såg det nu när jag skulle sätta ned ett ljus i det.. Och varför en pil?

Igår for ett glas i golvet, det stod ca 30 cm in på en bänk.. Jag befann mig i samma rum men inte i närheten.. Det liksom hoppade ut från bänken..

I tordags sprack ett annat glas när jag stod och tittade på det…

Är det någon som försöker säga något? Men vad? Eller har vi bara otur just nu? Alla tre glasen är av olika sort..

Nu ska jag ned till kyrkan och lyssna på vår yngsta dotter som är med i en av körerna.. Sedan är det fotbollsträning med yngsta grabben.. Så jag lär väl inte vara tillbaka före 17.15.. Hoppas jag har en förklaring att läsa då..

Och jag hoppas inte kortet är på tok för stort men jag vill inte göra det för litet för då syns inte pilen…

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

loreena
0

Hej

Jag är tyvärr inte bra på sånt här, men när man läser det du skriver tycker man att det låter som att det är ett Tecken av nåt slag. Jag tror inte heller att det betyder otur utasn mer att någon hjälpare eller avliden släkting vill visa att de finns i din närhet och beskyddar dig? Det skulle jag anta i alla fall, men jag kan tyvärr inte ge något bättre svar.

Inte har det hänt något annat i din omgivning nyligen? Har du t. ex ägnat dig mycket åt att tänkai "mediala" tankegångar eller har du varit med om något jobbigt? Undrar bara om det hänt något skilt som fått de här att hända nu just?

Kram Ann-Britt