Seans Kristianstad
Den 5-6 mars finns Ewa och jag i Kristianstad. Det blir medial demonstration (storseans) och privatsittningar.
För mer info: www.marias-sjalsenergier.com
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hmmm det är långt härifrån va??? Måste kolla Eniro!

#1 Men du får åka med oss dit om du vill, du kan ju behöva semester några dagar 
Elisabeth

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag är med! Jag kan hjälpa dig att sälja drömfångare och annat skojsigt! Om det ska med förstås…….

#3 Jag vet inte om jag tar med nåt sånt, blir lite tungt att släpa på kanske, men ingenting är väl omöjligt så vi får se. Annars blir det bara trevligt och roligt att få vara tillsammans några dagar hos MariaJ :)
Elisabeth

Jag kommer och hälsar på! det är ju bara 7 mil dit ….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ska bli så kul att få åka neröver,träffa MariaJ,Fia och Liza…Skulle bli glad om du hängde med Morsan!!

Det är klart jag gör! Hoppas vara av med affären då så jag är lös och ledig. Hi hi hi jag glömde L´et. Jag skrev lös och eldig först Ha ha ha det ska jag inte vara när jag träffar er!

Det skulle ju vara kul att få träffa medlemmar i Skåne när vi ändå är där, kanske vi kan ha en träff den 4:e. Ska kolla med Maria hur vi kan göra :)
Elisabeth

haha…det kan ju bli riktigt kul….skulle kanske arrangera en liten ÖN träff i samband med detta?….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lova att putta upp den här tråden när det närmar sig *teflonminne* ;)
Kram, Cecilia
Gissa om jag oxå kommer och hälsar på då….jag har inte heller så långt dit.
Det ska bli såå roligt att träffa er, jag längtar redan
Hoppas det blir många av er som kommer:)

Hur gick det - jag missade ju så klart fullständigt… Fast kanske inte så konstigt, då låg jag på operationsbordet 
Berätta, berätta 

#13 Det blev inställt och det ska planeras någon dag i sommar istället. Vad roligt att se dig tillbaka!
Kramar!!!
Elisabeth

#14 - ja nu är jag fit 4 fight igen :) Tack så mycket och kramis tbx :)
Men vad bra - då ska jag banne mig komma i sommar istället!!!

#15 Vad roligt! Då får vi träffas :)
Elisabeth

#16 - ja och om alla ovan som tidigare sa att dom skulle komma, kommer - ja då får vi ta en miniträff i samma veva. Äta något gott kanske 

#17 Ja det skulle vara super-duper-roligt 
Elisabeth
I den staden gick jag lite vilse en vilsen natt för många år sedan hahaha….

Vilse i Kristianstad?
Var du full?

*asgarvar* Bybo, kom det fram ett gammalt roligt minne eller? ;)
Ja jag undrar samma sak, var du nykter den gången?
Elisabeth
#19 #20 ASG…ja Bybo…var du FULL?
Neeeej, jag var inte nykter!! På den tiden gick jag på fotbollslinjen i Markaryd. Var med en av kompisarna hem, och vi gick ut…Hm…men på plats fanns det två galan tvillingar( vakter) och det blev diverse missförstånd hahaha…..
Jo, jag glömde…jag blev som portad då retsen av gänget redan var inne *S*…så gick jag där i natta hahaha
#24 Varför är jag inte ett dugg förvånad? hahaha…

*asg*
#25 va? VA???? hahaha…..jag var iaf snäll *S*….

#24 Hahaha ja det ska väl vara just du som blir drabbad också :) Men då kan ju du staden nu och kan lotsa mig där :)
Elisabeth
#28 Och det tror du hon kan? I det tillstånd hon var i då….zum zum zum…..
#28 *fniss* ja just…du skulle bara hamna på ett ställe med musik, svartklubb eller nåt hahaha….
Ja, men den gången hade jag otur…ja just det OTUR…en av mina kompisar före i kön var kaxig och sen blev det förväxlingar då vakterna var tvillinar!! *att dem vågade* jag ville ju som vanligt ha typ rättvisa osv…*S*….

#29 Just det, man kan ju hamna var som helst då :)
Elisabeth
#30 Rättvisa..*S OK! Kommer du ner till denna träffen ska jag plocka med mig handklovar och så sitter du fast i min hand,så kan du ju försöka lulla iväg ju..*GS Då är det Broken som styr….hahaha DET är väl rättvisa?
*gapflabb* ååååååh……ni….

#32 Bra Broken! :)
Elisabeth
#33 Vad? är rättvisa? Mohahahah
*gapflabb* Hjälp asså…jag är ju såååå from ju…SANT!!! hahaha
Konstapel Bettan talar väl i sömnen….!?

#36 Här bakom skärmen är du from men ute i okända städer kan det bli galet :)
Elisabeth
#36 Nykter ja….hahaha…det andra tillståndet har vi bara en "aning" om..jisses..*ASG
Konstapel Bettan håller i batongen och promenixar bakom oss….så det är hårda bud i skåne Bybosan..*S Du kommer väl? 
*skrattar på mig* Ni är då föööör hemska…Jag looovar att jag är så snäll så snäll även då jag druckit…MEN kan bli lite arg hahahaha

#40 Hahahaha ja den bilden ser jag ju nu framför mig, självklart ska Bybo med, jag plockar upp henne på vägen ner och sen överlämnar jag henne till dig :)
Elisabeth
hahahaha…ojoj… DET låter helt okej, men tänk er två blonderade översittartvillingar som vakter!! Och dem är skittaskiga mot någon innan mig i kön, och jag ville bara….*talar lite tyst* berätta hur det hade gått till INNAN!!!!*S*
#41 Jaha! Nu försa hon sig så det knastra i skärmen här: Jag e så snäll även när jag druckit men kan bli lite arg!!
Ska du smuggla in sprit på träffen oxå….ajabaja….Bettan,det blir rapport på det här!!
#44 Grrrrrrrrrrrrr hahaha…MEN du kan ju bara tänka dig, två blonda jyppiepuckon, som är nervärderande mot en medmänniska..JA, sååå var det….hahaha….Å så var dem solariebrända *urk*
#43 Vi LÄSER…vi LYSSNAR och vi FÖRSTÅR…inte ett skit…*ASG
ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååhhhh hahahahahahaha ja ja….
#47 Bybo lille..vad är det för äckelpäckel ställe du skulle in på igentligen? Har dom såna *blä,blä* vakter utanför så är nog inte folket mycket bättre innanför så va glad att du blev portad och fick nyktra till bland Kristianstads gator…hahaha…tur du inte träffa på nån ful gubbe,för då hade han väl legat på hospitalet sen..*GS

#44 japp, jag har noterat 
Elisabeth
#48 *skratt* ja du…jag har nog haft en jäääkla tur många gånger skulle jag säga….Uhhh, kanske därför jag är såååå orolig over mina barn ( söner 11 å 13 år)

#50 Hahahaha du är alltså orolig att dina barn blir som sin mor *asgarvar* Det är också noterat ;)
Elisabeth
#51 Ja men, liksom, alltså…jag menar…eeeh vad menarDU??? hahaha

#52 Det blir ju rapport liksom *ler* Säg till dina pojkar att dom inte ska åka till okända städer när dom blir äldre och ska dricka alkohol, varna dom för dörrvakter och kalla nätter i öde städer :)
Elisabeth
#51 Skrattar gott….
#53 Bettan! Det får nog bli alkomätare i dörren när Bybo kommer…*S Ophs! Hon skulle ju åka med dig..hm…hoppas du har bra luktsinne då….du vet "lommeflaska" det blir visitering i Uppsala! 
Aaaaaahhh…men asså…kan här med bekänna, att jag även blev sedd på hemmaplan i mina ungdomsdaaaar…jag dansade som en gaaalning OCH drack bara vatten…nja…var tvungen att ta en cola obland för att inte verka för snål!!!

#55 Hmmm ja jag får nog skaffa en alkomätare som hon får blåsa i med jämna mellanrum för man vet aldrig vad hon smyger med under tiden på resan.
Elisabeth
*fniss* ååååååååååååååååååååh
Toppen….då kan jag räkna med att hon pratar tydligt när jag väl träffar henne då…*ASG
Bybo…du vet att vi bara vill dig väl….allt detta gör vi för alla andras bästa…mohawaha….nä,vi älskar dig precis som du är…*S Gonatt i tråden…Kramar

Hhaha ja Bybo, vi vill bara ditt bästa :) Kramar!!!
Elisabeth
#59 Jaaaaaaaa, annars vore jag ju riktigt dum *ler* Du/Bettan är gosiga :-)