Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 361 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 12/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Idag är det lite lågt med glädjeämnen, men inspiration får jag varje dag bara av att kika in här….Glad

Elisabeth-J
0

Sonen och jag tog en promenad, eller förresten jag promenerade och han cyklade :) till affären och handlade lite gott till kvällen. Det blir varma mackor med svampstuvning och glass efteråt :)

Jag är så glad och tacksam för alla som visar sitt stöd och engagemang till Engla, familjen, vännerna och till alla som söker efter henne. Jag har glädjetårar för allt detta stöd. Ni är underbara medmänniskor!

Elisabeth 

Bybo
0

Jag fick ett efterlängtat telefonsamtal i dag….

xinluo
0

Ja vad är jag glad för denna gråa dag? Jo att snön som kom i morse har smält bort kanke, man ska ju tänka positivt eller hur??

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Thinka
0

Och jag är jätte glad för min bäste vän ringde från Tahiland alldeles nyss och han hade kommit ihåg att jag ville ha en handväska som tack för hjälpen att jag tar hand om hans katter + att han hade hittat en fotbollströja åt min son och lite krimskrams som man kan hänga runt halsen hihihi. Tänk här går man och huttrar i regnet och där hade han 35 grader varmt!

Zedd75
0

Varit med min bror och mor och handlat lite. det var trevligt. är gald för att det mesta av nattens dröm har släppt

sinua
0

Hej

Har idag fått tips från min syrra om denna sida och det lilla jag sett så är jag säker på att den kan ge både glädje och inspiration. Det har jag redan känt och är säker på att när jag väl lär mig hitta kan den ge ännu mer glädje.

Tack syrra för att du lotsat mig hit.

Sinua

[Chakra]
0

Känner stor glädje och tacksamhet för att jag släppt taget om det jag inte behöver längre, och att så mycket i mitt liv förändrats.

Bybo
0

En sak till som var lite gullig. Jag ringde till min ena son ( de är hos pappa) Och jag frågade hur det var ( de var och handlade i U-sala *S*) Jag fågade varför han lät så sur? - Ja, men du låter precis som mig, vill veta allting! hahahaha

Elisabeth-J
0

Tack till Jane och Lisbeth! Ni har livat upp med glädje och inspiration genom våra samtal idag!

Kramar!!!

Elisabeth