Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1222 ggr
LisbethAkesson
0

Fysisk weekend England

Hej alla vänner. Ville skriva om en helt underbar vecka som vi har varit på i England Cober Hill med Stewart Alexander och många fler.Vi har varit på föreläsningar demonstrationer mm. Och det har varit så intressant.Helt underbara människor i alla åldrar. Det bästa va att få höra Tom Harrison egna upplevelser i hans mammas Minnie Harrison fyskiska cirkel. Han talade från hjärtat och delade med sig till oss alla. Vi fick även se apporter från deras cirklar och även bilder väldigt intressant måste jag säga. Den fysksiska seansen med Stewart vad en upplevelse som inte heller går att beskriva med ord. Denna gången fick jag äran att få se och känna på en materialiserad hand och det var definitift inte Stewarts.Denna handen va mycket större. Helt underbart tycker jag. Ha en underbar dag..

Lisbeth

Jane-Lyzell
0

Fantastiskt Lisbeth! och jag är så glad för eran skull!

som sagt Harrison skulle jag ha gett min halva hand för att fått träffa! Ser fram emot era raporterSkrattande.

Sen skötte ni ju er väldigt bra som representanter för svenska medium - har jag hört - Då ni själva hade mediala demonstrationer med bravurSkrattande och satte svenskt mediumskap på kartan- BRavo!

Vilken kick att få hålla den materialiserade handen Lisbeth - fantastiskt vilken upplevelse för er alla!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hellas]
0

Hej och välkommen hem!
Vilken underbar vecka och så spännande och intressant!
Hoppas att vi får höra lite mer så att man kan få gotta sig lite :-)

Kram /Hellas

Elisabeth-J
0

Välkomna hem! Vad underbart ni har haft, det är intressant att läsa om alla upplevelser Glad

Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LisbethAkesson
0

Ja, det va jättetrevligt och många upplevelser som man inte glömmer. Det har tagit en stor plats i mitt hjärta och minne.

Kram

Marina2
0

Så underbart! Tack för att ni delar med er,det är intressant.