James Randis test
Ni som är mediala, har ni någonsin lekt med tanken att göra hans (James Randi) test? Eller kanske har? Tror ni att ni skulle klara av det eller inte?
Jag undrar bara allmänt, jag är inte skeptiker eller vill ha bevis eller liknande. Skulle bara vara intressant att veta om någon här har funderat på det =).
Nej,inte jag i alla fall
Då hans aprotsh att locka med pengar(som han tydligen inte ens har- om det nu stämmer) gör endast det att du går in i en negativ energi! Och tyvärr lockar peningahungriga lyckosökare!
James Randi är en av de skepptiker som inte går att överbevisa även om hans egen mamma skull sväva framör näsa på han - skulle han aldrig erkänna det - så vad är meningen att försöka bevisa något för honom!
Ställer gärna upp i riktiga vetenskapliga tester med öppna vetenskapsmän! utan pengar involverat!
Förästen så har alla tester redan gjorts igenom århundraderna och även om det blivit bevisat om övernaturliga fenomen -så har det viftats bort eller tystats ned - då inte det har varit det resultad de velat haft! så igentligen - vad är poängen - att varje århudrade bevisa för ny skeptiker som ändå inte vill tro att det existerar!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ja jag kan bara hålla med Jane angående din fråga.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus