Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1027 ggr
flodin
0

Orber & Ängalar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Jag har fått en liten ängel bland alla bilder på Orber som jag har, vid röda stolen till vänster finns det vid stolsbenet. Jag vill gärna ha ett svar av någon. är det ett synvilla??? Se även ovanför fönstren vad som av bildar sig mot taket.

Zedd75
0

Det som visn vid stolbent vågar jag inte utala mig om.

Men det som var i taket det var ett konstit fenomen för jag förstår inte var ljuset skulle komma fråna och jag tycker den är för färglös för att var orb.

Nu är jag ingen expet men ska bli kull och se vad dom andra säger

MVH Zedd75

flodin
0

Om jag zommar in på kameran så ser det ut som en liten ängel som är svart vit. jag har ingen orb på detta foto men har massor av foton med dessa fenomen! här är ett ex.

Mvh f

chik
0

OskyldigJa jag ser igen ting.Så jag kan inte vara till någon hjälp

Lena.P är jag i verkliga livet.

Zedd75
0

ja du många av prickarna tror jag är vanligt dam men fotfrande nyficken på det över fösntert vad det kan var. sedan var det en mindre prick till höger ovanför skåpet som skulle kuna va en orb. Men det skulle med kuna vad dam

flodin
0

Titta på detta foto. se på väggen till vänster  bakom min dotter till vänster och till höger finns det också något märkligt

Ensamfaren
0

#0 Första bilden. Får jag vara så ofin att fråga vad det är du har försökt ta foto på?? Tar du ofta bilder rakt ut i rummen?

Jag är väldigt skeptiskt till dessa Orber som så ofta behandlas här på ön. Teknisk uheld är förklaringen i 99.99%

Mitt företag: www.bytatak.nu