För Engla
Hej alla!
Tänkte att vi alla här på sajten kan sätta oss ner på tisdag kl 20.00 hemma och be för att Engla ska komma tillbaka till sin familj. Be moder Aztna att hjälpa den lilla flickan.
Ett fint förslag, skall verkligen försöka hjälpa till så gott det går
Gör det då och då…men ett fint initiativ har jag möjlighet just då så gör jag det 

Jag gör det jätteofta, flera gånger o dan. På tisdag kl 20 kan inte jag för då håller jag en demo (storseans)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det är en jättebra idé men det är fyra dagar dit så skicka gärna redan nu ooch så ofta som möjligt ljus och kärleksfull energi till henne och hennes familj så ofta ni kan, tänk även på alla människor runtomkring som nu behöver all eenergi i världen för att hitta lilla Engla så lite Energi kan även skickas till dem.
Kram
Själklart att man har henne i tankarna flera gånger om dan, usch, jag har en sådan olustig känsla, kan inte låta bli att nämna det, för det känns så tungt….jag lider så med familjen….

Jag bedjar för flickan o för familjen.
#4 Känns som länge med fyra dagar. Skyddande tankar behövs nog omedelbart! Hoppas att hon känner av att det finns många som tänker på henne därute!

Då kan vi kanske ta det imorrn kl 20.00? Tänkte att alla som ser detta sätter oss ner och verkligen ta ut all energi vi har tillsammans för då blir det mycket starkare :)
En kan göra mycket men många tillsammans kan göra mer :)
Ett litet tips är att be till Lilith istället eftersom hon är djurens och barnens beskyddare…