Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 412 ggr
Elisabeth-J
0

Storseans Dorotea

15 April kl. 19.00 - 21.30

Lokal MB, Bygatan 5. Inträde 160 kr.

Bokning sker till Marie: tel.tid vardagar 10-11 och 18-19. 070-3048282. Eller via hemsidan: www.elisabethmedium.se

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Anna-H-K
0

Elisabeth!Hoppas du vill komma hit till Värmland & hålla en storseans framöver!Vi har ju Folkets hus här där bla Terry brukar hålla sina seanser!Trevligt om vi kunde arrangera något ;)

Du är så välkommen hit ;)

Elisabeth-J
0

#1 Tack Anna! Det var några år sen jag var i Värmland så det kanske kan bli i höst :)

Elisabeth 

Anna-H-K
0

Vi hoppas & längtar ;) Hör bara av dig så ordnar vi restenGlad

Happyspirit
0

Synd att det är så långt bort.

Elisabeth-J
0

#4 Jamen du är så välkommen upp till norr när du vill Skrattande

Elisabeth 

Bybo
0

Jag höll nästan på att flytta till Dorotea en gång..*S*…

Happyspirit
0

Jamen du vet jag och åka bort!!! Hua! Jag är ju så hemtam. *fniss* men du kanske kommer hit snart!?

Kramis Anki

Elisabeth-J
0

#7 Japp, det gör jag Glad Blir det Ming Palace igen då? Skrattande

Elisabeth 

Manni
0

#5 Elisabeth, du är välkommen upp till norr! Flört

Elisabeth-J
0

#9 Hahaha Tack Manni :) Jag ser ju det här som norr fast det egentligen är mer i mitten av Sverige ;) Men så sant, det är många mil till när man ska till norr :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Japp det blir perfekt!!! ska prata med ming palace om du får ha din nästa demo där hahahahahah!

Elisabeth-J
0

#11 Hahahaha då får du allt hjälpa till för då kommer ju alla att beskrivas som mörkhåriga och smala ögon ;)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Ja de där kineserna de ser ju likadana ut allihopa hahahaha! För oss i alla fall. De säger nog likadant om oss misstänker jag.

kramis

Elisabeth-J
0

#13 Jag ska ta med mig en bukett blommor till Ming, för dom är ju bara så underbart goa och snälla :)

Kram!

Elisabeth 

Happyspirit
0

Ja men visst är de det! Vilken kanonservice. fast de har rött tak och det stör mig. *ASG*

Kramis igen

Happyspirit
0

Vetu jag tror de behöver en bra föreläsning i färgernas påverkan på oss människor. *fniss*

Bybo
0

#16 Jag har för mig att man kan bli hungrig av färgen rött? *S*…

Happyspirit
0

Ne men av orange! kolla in mc donalds de VET!! *fniss* Av rött blir man stressad. Så de vill troligtvis inte ha så långvariga kunder. Problemet i sin tur är att det kommer att bli mycket bråk där.

Elisabeth-J
0

#16 Vi får väl hålla en föreläsning där nästa gång då Cool

Elisabeth 

Happyspirit
0

japp det får vi göra med risk att vi blir utslängda också hihihohooho!!!

Bybo
0

#18 :-) Jo, att man kan bli stressad av rött visste jag, men fick för mig att det kunde sätta igång  gång nåt så man blev hungrig med…jaja, orange ja…

Fast ärligt, så blir inte jag stressad av rött ( vad jag vet) däremot känns det ombonat för mig ….

Happyspirit
0

Det skulle vara väldigt intressant att få kolla personalens sjukfrånvaro sen ombyggnaden och framförallt deras blodtryck!!

Happyspirit
0

#21 Du gumman säg inget innan du varit med på ming här i stan med tomterött i taket och spotlights i det röda. Ingen håller sig friskt i huvet där inne.

Kramis Anki

Elisabeth-J
0

#20 Hihihihi jag tror inte vi blir utslängda men vi kanske inte får gratis kaffe, friterad banan & glass Ledsen Men vaddå, dom kan ju aldrig motstå oss iaf så dom bjuder på det som vanligt Flört

Elisabeth 

Bybo
0

#23 *gapskratt*

Tur att jag inte lät äldste sonen måla sitt rum i rött!! Och det berodde bla  om det jag vet om färgen röd..*S*  Kraam

Happyspirit
0

Jodå!!! det får vi nog och pennor den här gången!!! Oj nu blir jag ju sugen på god kinamat också!!!Generad

Elisabeth-J
0

#26 Jag med, här finns ingen kina på långa vägar, måste åka minst 10 mil Skrikandes

Elisabeth 

Happyspirit
0

Ja då kan du lika gärna åka hit!!!! *ler jättestort*

Elisabeth-J
0

#28 Ja precis :) Åker hellre 60 mil och äter GOD kinamat ;)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Japp BRA tänkt tycker jag!!!!!

Kramis