Förnimmelse/kontakt/känsla
Är väldigt ny när det gäller det mediala, har gjort övningar som jag hittat här bl a. Provade i dag för första gången att ringa en vän och bad henne placera ett föremål på köksbordet och att jag skulle ringa inom en halvtimme och tala om vad det var. Jag såg ett ljus som var lila, försökte få in "andra" känslor, men det lila ljuset var väldigt envist, så jag ringde upp och sa att det är ett ljus eller ljuslykta och det är lila. Det är ett lila ljus i en glaslykta sa hon. Men min fråga är egentligen…Har kontakt med en person som jag tycker mkt om, men som jag inte kan träffa så ofta och inte har pratat med på ett par veckor. Fick för mig att prova att hålla ngt i handen som är hans. När jag hade rensat sinnet och satt och slappnade av, kände jag att han låg i sängen och plötsligt fick jag känslan av att gråta och sedan såg jag ett fång röda rosor och kunde verkligen känna doften av dom och att dom var/är till mig. Min fråga är nu, när man känner ngt är det då nära förestående? Jag menar röda rosor är ju möjligt att få ngn gång. När man förnimmer vad är tidsramen för händelsen? Är jag "luddig"…