Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 922 ggr
Cristine
0

2 män hade samma.....

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

melia
0

ja jag läste om det! min första tanke var att den avlidne maken levde kvar genom hjärtat och såg till att mannen förälskade sig i samma tjej.. och att den nye mannen även tog över hans deppressions känslor..

Eija
0

Verkligen läskigt, jag såg ett utländskt dokumentär program för några år sen om personer som hade fått hjärtan intransplaterade, och deras personlighet hade ändrat sig på dom…så visst kan man undra hur det kan komma sig…

Magi-cat
0

där ser man….cellminnen…hans hjärta kände helt enkelt igen henne….men även den inre sorgen fanns lagrad…..

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Popflickan
0

Eller så var det frun i fråga som gjorde männen deppiga??

Cristine
0

Ja det undrade jag oxå, om det inte var frun, men det måste vara ganska så svårt att driva två män in i döden ,sedan undrar man om dom har samma själ oxå då?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elisabeth-J
0

Vad tragiskt! Tankarna har jag haft kring organ-donationer men man vet ju inte om det här är en slump eller om han känt av den tidigare personens energier. Vilket egentligen är märkligt, för mina tankar är att kroppen är ju ett skal som själen lånar, när vi lämnar vår kropp och dör så lämnas inte själen kvar.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

BjornI
0

Tillfälligheternas Spel

Men glöm inte att mannen ifråga (nr 2) visste om mannen (nr 1s) äventyr.

Det är som att ge en burk sockerpiller till en med huvudvärk och säga att det är huvudvärkstabletter.. och vips är värken borta..

Psyket spelar mycket större roll än vad man kan tro.

Daxan
0

Ja, psyket spelar stor roll, men oftast i mindre saker. Att ta livet av sig är inte något som man bara tänker i en minut och sedan verkligen gör det. Att ta livet av sig själv är det största (och värsta) steget någonsin. Jag tror då att tankarna på den förste mannen hade en viss roll i den andres mannens självmord, men det var absolut inte den dominerande rollen.

Kanske var det bara två självmordsbenägna män. Det är makalöst vilka slumpar det finns här i världen.

Gå in på länken nedanför och läs och häpna. Kan tillägga att jag har stött exemplaren på bl.a. andra Internet-sidor och även i en bok (Det Oförklarliga).

http://www.oddee.com/item_82923.aspx

chik
0

SkrattandeDet på pekade jag på en kurs jag gick, Där en del av skälen sitter i hjärtat..Hur går det då med hjärt byten..Personligen så tycker jag inte vi skall ha reservdelar..

Lena.P är jag i verkliga livet.