Bilder
När ni läser av bilder på platser där folk vill veta om det finns nån andlig aktivitet? Hur ser ni dessa andarna då?
Själv ser jag alla från början likadana, men när jag "tittar efter" så ser jag? Verkar det logiskt (om man nu kan använda ordet logiskt i detta sammanhang).
Kram Ludvig1

Det är olika från fall till fall men jag ser aldrig alla likadana.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

1#, Ja jag ser alla likadana från början sen kommer det fram deras utseende. Så jag ser det bara från början! Men jag tycker att det är en skillnad på att se och känna, och jag göra både och,
Så underbar(t)!
Oops! Jag svarade visst i helt fel tråd!

Jag ser inte likadanna, utan de är inte lika varann över huvudtaget.

Nej, inte jag heller. Ingen är lik någon annan.

Ludvig1, du kommer säkert att lära dig att hantera det här när du blir äldre. Nu är du bara 12 år och då bör man inte syssla med det som du gör här på forumet bl.a, det är inte bra för dig. Ställ gärna frågor men gå inte in så mycket och läs av, ta in andevärlden via forumet. Jag har 3 barn och jag skulle aldrig tillåta mina barn att göra så när dom var i din ålder, jag skriver det här för att jag oroar mig för dig så jag hoppas att du förstår att det är av välmening?!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Asså, nu förstår inte ni vad jag menar.
7# Okej, du gör så, men så gör inte jag! Hur ska man utvecklas annars. ge mig en anledning varför man inte ska syssla med detta när man är 13 ÅR? När du öppnade detta forumet Elisabeth, skulle du varit medveten om att det inte bara kommer att vara vuxna som söker sig hit, jag slår vad om att en femtedel här är under 15 år. Det är inte alls roligt att ställa frågor och sådant när ni inte förstår vad jag menar. Om ni inte förstår vad jag menar, säg inget då! Elisabeth, du är medium, du vet säkert bäst. men såhär vill ja ha det!
Jag håller med Elisabeth fullkomligt, det kan vara otroligt skadligt rent psykiskt att vara så ung.
Du vet Ludvig att jag många gånger sagt att du är väldigt mogen för din ålder och det tycker jag fortfarande.
Dessutom tycker jag väldigt mycket om dig och jag skulle hemskt gärna vilja se dig som vuxet medium då det kanske kan passa dig bra. men fram till att du är minst 20 år så mår du gott av att bara vara barn och tonåring utan mediala inslag.
Se det som att din utbildning till att bli medium faktiskt pågår för den absolut viktigaste utbildningen är ju själva livet och att tiden som barn/ungdom är vansinnigt viktigt för di erfarenhet.
Ska dig livets erfarenheter, när du är färdig med det så kan du börja en kurs.