Lina
Hej!
Lina heter jag!
Blev just medlem. Är 17 år och har alltid känt av mer eller mindre oförklarligt i min omgivning. Jag har varit mycket in på wicca-religionen ett tag, men är inte direkt ngn stor troende.
Använder mig av tarot, pendlar, dikter m.m. Känns dock som jag alltid blivit förföljd av något/någon/några som jag aldrig kunnat ta kontakt med. Jag har flyttat ca 8 ggr och tror därför inte att det kan bero på själva huset jag bor i. Utan: antingen är det något/någon/några som följer mig, eller så är jag bara så öppen så att flera kan ta kontakt med mig och det är därför olika hela tiden beroende på vilken plats och personer jag är med/på ? Vad tror ni?
(bifogar en bild på mig om ngn kan avläsa)
Välkommen till ÖN!
Om du känner dig förföljd så är det med största sannorlikhet dina guider som följer dig, de finns ju med dig vart du än befinner dig.
guider vad är de? de som hjälper mig?
Varför känner jag obehag av dem ibland da?
Det är många som känner obehag av dem innan de förstår vem det är som är med. Jag kände också stort obehag av att alltid ha någon som gick med mig, speciellt när jag gick ute på kvällen och det var mörkt. Eller satt ensam uppe på natten. Jag tyckte det var väldigt obehagligt att känna mig konstant iakttagen. Men när jag förstod att det var mina följeslagare så släppte obehaget och så kände jag mig trygg i stället.
okej, men, vddå kan de vara min döda farmor?
Kan jag ha fler än en?
Är det hon som knäpper i mitt rum på nätterna?
#4 Det finns jättemycket information på siten om du använder dig av sökfunktionen och söker på guider.
Men alla har en livsguide, skyddsguide/ängel som följer med hela livet. sedan kan man ha flera stycken hjälpare som bla. kan vara en farmor eller annan närstående person.
Så vi har flera stycke som vakar över oss, det är jätteskönt att veta och väldigt tryggt.

Vad fina ögon du fått !!
Sånna vill jag oxo ha
det var bara en parantes!

Välkommen hit!

Välkommen Hit Lina
MVH Zedd75

Välkommen hit Lina!
Välkommen!
Välkommen!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Välkommen

Välkommen!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tihi, tack allehoppa! :D
Oj, mina ögon? hehe, har aldrig hört ngt om att de är fina, men tack:)

Hej på dig och välkommen till ÖN!

Du har gästboks inlägg Lina!