tacksam =)
Tänkte bara kika in och önska alla en trevlig kväll, va så längesen man va inne så jag har inte kunnat svara på nåt då min dator legat "nere" i typ 1,5 månad!! Men ist för att svara på alla GB inlägg som handlade om ungefär samma sak, så vill jag bara ge en stoooor kram till dem som skrivit och säga att jag gillar detta forumet SKARPT! Så många fina o goa människor här så man blir helt varm i själen, o jag är jätte glad att min dator har bestämt sig att funka igen så jag kan va här så mycket jag vill
!!
Massa kramar från Necilia!!!
Ps. Ville bara tala om att idag uppskattar jag speciellt min sambo Andreas som alltid finns vid min sida varje dag, vecka, månad och år, fastän det kanske inte alltid är så lätt o leva med mig
!
Vad är DU tacksam över… ?

#0 Ha en bra kväll du med!
Jag känner att det finns mycket att vara tacksam över. Alla har väl sina problem, små o stora men man får ta tillvara de lyckliga stunderna. Kan bara hålla med, detta är ett kanonforum och det hoppas jag så fortsätter. Trivts från allra första början o bara bättre o bättre.
Jag är Tacksam över mitt liv!
Jag är tacksam över var dag. Att när jag kliver upp kommer mina katter springande emot mej ,att när jag kommer ner är min kära familj där och att jag har hus och mat och är frisk.
Det finns många som inte har allt det där!
Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Man tackar..Du är väl välkommen när du kommer..må dig lyckan stå dig bi..
Lena.P är jag i verkliga livet.