Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 646 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 8/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Jag är överlycklig, idag har jag pratat med hundfrämjandet, och berättat att jag har bestämt mig för att ta hand om lilla Gizmo….det gick så bra mellan vovvarna, så det skall inte bli något problem…så kanske om en vecka är han här…..Glad

NancyAlke
0

Jag har uppgraderat datorns ram till 1 gb…. underbart!!!!

men inget klår väl ändå gårdagens upplevelse… som jag varken har smält eller tagit till mig tror jag… och inte vet jag om jag tror på den heller… men glad blev jag *fniss*    Finns i dagboken…

[kvasthilda1972]
0

I morse bad jag skyddsandarna att jag skulle få en trevlig dag eftersom jag inte visste vart jag skulle jobba, jag fick en underbart trevlig dag!!!

Natteb
0

Åh NancyAlke, jag ville ju läsa din dagbok ju, blev ju nyfiken - men så kan jag inte komma in på din sida, du har ju begränsat vilka som kan komma in där….. Gråter

NancyAlke
0

#4 Nog tror jag att du kan komma in på min sida allt Flört

Zariah
0

#5 Jag har också försökt komma in men det går inte. :-(

Gofen
0

int ja heller

Happyspirit
0

Jag är jätteglad för mina cirkel deltagare idag. De har fått lära sig att lägga en stjärna i tarotkort. Och de var så duktiga. Jag är mäkta imponerad. Vi har haft en lång kväll men sååå roligt. Vet inte hur jag ska kunna somna är så uppe i varv nu. *ler*