Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 768 ggr
Thara
0

Obehagligt...

Jag sänder all min styrka och ljus till de som söker efter Engla.

Fick en obehgalig upplevelse igår… vet inte varför. Jag satt framför datorn *innan man visste ngt om Engla* och fick panik känsla att någonting hänt. Har en dotter på snart 10 år och tänkte att något kanske hänt henne men efter en stund så ringe hennes låtsas mamma och frågar efter ett nummer till dotterns kompis för hon var där, alltså ingenting hade ghänt henne.

Men varför mådde jag så dåligt, varför var jag så orolig i kroppen som om någon ville säga någonting….. sen började jag ana när jag läste om larmet efter Engla, kanske det var pga detta? jag vet inte, jag har aldrig riktigt litat på det som kommer till mig fastän det hänt otaliga ggr…. men riktigt obehgaligt var det, jag kändeä nda in i benmärgen att någonting hänt och just att jag trodde det var min 10 åring också….

någon som kan/har förklaring till fenomenet?

kram……

MOTHERS_LOVE
0

Det brukar komma över mig sånna känslor (innan jag vet vad som har hänt) när det har hänt (eller håller på att hända) mina nära o kära.Då brukar jag få en obehaglig känsla som inte liksom går att ta på.Jag vet då att NÅGOT har hänt eller håller på att hända.Men jag vet inte vad.(föränn efterråt oftast) Det kan vara nån slags varning man får.