Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2433 ggr
Zedd75
0

Är Görgen bluf eller inte

Jag var in på tv4 sida och titta av ren nyfikenhet vad som fans kvar av den saiten. fins fotfarande kvar så man kan skriva inläg. En av dom största frågona tittarna diskuter om det okända är om Görgen gustavsson är bluff eller inte ?

I mitt tycke så tycker jag när han vad tex med i förminelse av mord och så att han jorde mycket fel. han var fotfarnde novis där.

Men i dag får jag nog tycka att han är ett av sveries duktigaste medium

vad tycker ni ?

MVH Zedd75

Elisabeth-J
0

Det som har skrivits därinne är dom som är väldigt skeptiska och dom som av någon anledning vill trycka ner tv-medium, så det som skrivs där är ingenting att lita på tycker jag. Jag har sett Jörgen hålla demonstationer (storseanser) bla. som har varit väldigt bra, så någon bluff är han inte :) Dessutom var det tester av medium inför Förnimmelse av mord och skulle han vara en bluff så vet jag med all säkerhet att han inte skulle kommit med i dessa tv-program. Kraven på testerna är inte små precis ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Första seansen jag var på för många år sen leddes av Jörgen G och då fick jag till mig en anhörig som gått över till andra sidan.
Allt han sa var helt rätt. Det var en lättsam och fin seans.Jag trodde det skulle kännas väldigt känslosamt och vara jobbigt, men så var det inte.

[kvasthilda1972]
0

Görgen är ingen bluff men han kan behöva lära sig att visa mer ödmjukhet, såg programmet Insider där han gjorde fel… När tjejen som ringde honnom för att testa honnom om den "försvunna" kompisen skulle han ha varit ärlig och sagt att han inte visste vad som hänt henne…

Har även sett lite på akademin det okända, gillar inte hans uppträdande där ibland… Men detta är mina åsikter… Det är ingen som är perfekt…

Ärlighet och ödmjukhet är otroligt viktigt för mig när jag själv hjälper andra. Jag hoppas att han lär sig av sina misstag…

EwaKristina
0

Jag tillhör de som verkligen gillar Jörgen Gustafsson,en härlig lättpratad kille.CoolJörgen har gjort så mycket gott för medmänniskor under sina dagar,men tyvärr nämns det väldigt sällan,utan gör han eller någon annan som medverkat i TV,ett enda misstag(de är ju vanliga människor oxå)så ska de nackas bit för bit.Jörgen var här i oktober/november i fjol,och publiken bara älskade honom.Och han trivdes i lilla Avesta o kommer tillbax 22 april!Och han är välkommen just för att han är den medmänniska och duktiga Medium han är!

MIRJAMI
0

Vi var några stycken som blev lite förvirrade när vi såg Insider med Jörgen. Efter det pogrammet var vi helt säkra på att han bluffade, men sedan så började vi tänka efter…..De bara ringde upp han och stälde en fråga, men han måste ju ochså få förebereda sig inför detta. Att han nu hade fel, men kan inte ett medium ochså ha fell ibland?? Men det som jag tycker nu i efterhand är fell är att de testade han utan att han visste om det i förväg. Det känndes som de var bara ute för att svartmåla medium. Om de nu var så säkra på att han inte har denna förmåga hur kan han då i andar situationer veta saker som stämmer?? Visst finns det säkert de som luras, men personligen tror jag inte att Jörgen tillhör dem. Om de vill ha tag på de som verkligen luras får de nog leta någon annanstans tycker jag.

Under mitt liv har jag varit med om en hel del saker som inte kan förklaras på det naturliga vägen och därför är jag själv helt övertygad över att det finns människor som har förmågan att kontakta de på andra sidan.

Som Elisabeth.J och många andra medium här tror jag på till 100% Har varit på denna sajten soppas ofta och läst om en massa intressanta och trofärdiga saker….

MIRJAMI
0
sven-g
0

Detta att sätta prov på någon när man vill att den personen ska misslyckas. Ökar möjligheten att han misslyckats, tankens kraft är stor.

Eija
0

Måste hålla med, det som Insider gjorde var inte fairplay…och taskigt gjort…Jag gillar programmet Insider, för det tar upp mycket skit som inte folk vet om…men jag vet inte vad jag skall säga om den här grejen….men hur som helst , så såg jag ett program med Jörgen, där han hittade en tjej i Japan eller var det Kina, något asiatiskt land var det iallafall..hon hade hur som helst tagit sitt liv, och jörgen hittade henne…han blev väldigt uppmärksammad där borta, och hennes familj ville att han skull komma tillbaka en gång till, och vad jag fattade så, var det inte så vanligt med att ett medium anlitades i sådana fall….men hur som helst så tycker jag att hen gjorde et förb….at bra jobb där borta…högsta betyg från mig iallafall…..håller på han….

CatarinaJ
0

Jag går min utbildning/utveckling för Iris Hall och Jörgen Gustavsson. Jörgen är en underbar person som verkligen hjälpt mig att utvecklas. Det skrivs om hans "ödmjukhet".. Han är det, men han är oxå rätt fram och jag tycker att det är bra för då kan man inte missuppfatta.

Sedan får man aldrig glömma att tv  är tv, programmewn ska dra tittar och det blir ihop klippt, man ser inte allt…

Anna-H-K
0

Jörgen Gustavsson är ingen "bluff",det vågar jag nästan gå i god för….Att arbeta som proffessionellt medium kan säkert upplevas jobbigt många gånger & därav kanske en del människors upplevelse av hans "brist på ödmjukhet" kan förklaras!Tror att han är rakt på sak & ärlig & vi tolkar ju saker olika oxå!

Sedan tycker jag som #9 om att "tv är tv"Cool

Happyspirit
0

Jag har suttit med i Jörgens cirkel i många år. 99-02 till och från. Han är ett mycket duktigt medium och definitivt ingen bluffare. En mycket ärlig och rak person är han. I programmet där man svartmålade Jörgen har de klippt och fixat så de fått fram det som de var ute efter. Nämligen att utmåla Jörgen som en bluff. Många köpte det tyvärr med hull och hår. Andra lite smartare personer lyckades se bluffen.

Zedd75
0

jag såg gören på akandemin för det okända nu. han är gör bra.

Men jag tror tyvär det är så att dom meiumen som är med på tv och så blir ganska mycke på hoppade av alla skeptiker blananat.

MVH Zedd75

Marina2
0

Jag har varit på en storseans och sett honom,mycket duktig.Efter det var jag på en helgkurs för honom där visade han ännu mer hur omtänksam,duktig och lättpratad han är med andra ord en duktig lärare. Har alltså bara gott att säga om honom.Homor har han också!

Jane-Lyzell
0

Att vara TV -kändis har verkligen två sidor på myntet - de är inte lätt!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mariaef
0

I det där Insiderprogrammet, var det inte riggat? Den "försvunna" personen existerade väl inte ens?! Eller minns jag fel? Kan det, i såfall, inte vara lätta att tolka det som om personen inte finns i livet längre? Nu spånar jag bara…

Jag tror inte Jörgen är en bluff. De genomgår väl en massa tester innan de får medverka i tv. Jag tror inte heller han skulle vara så flitigt anlitad om han bara svamlade, de som gör det tror jag försvinner ganska snabbt ur branschen, på naturlig väg.

Jag gillar människor som är raka och ärliga och det verkar han vara.

NancyAlke
0

När gick Insiderprogrammet? Har nämligen helt missat det där och det vore ju kul att se det… så man vet vad ni surrar om Flört

mariaef
0

#16 Oj, Nancy, det var flera år sen.

[trumman]
0

#1 Hur gick dom testerna till?

Jane-Lyzell
0

inget att seLedsen endast Ashbergs egna metoder för att avslöja oss medium! dålig journalestik!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

#14 Japp, det fick jag verkligen erfara, inte kul alls, men man lärde sig oerhört mycket. Speciellt att man inte ska vara å godtrogen ;) Man få verkligen lära sig att sätta gränser och det gör att det kan uppfattas som att man inte är ödmjuk bl.a. En bra och nyttig erfarenhet :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jimmy-Ottossn
0

Jörgen är bland dem medier i sverige jag verkligen har förtroende för!, i insiders klipp så vart jag bara mer skeptisk till ashberg!

MIRJAMI
0

Insider brukar jag titta på och tycka om pogrammet, men den gången de var ute efter Jörgen tyckte jag senare att de hade gått för långt…