Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1076 ggr
[mia-38]
0

3 stycken!!??

Min mediala kompis Malin var hos mej igår.Skrattande Jag frågade henne om hon kände något. Jodå, sa hon. Det gjorde hon allt. Hon såg två men kände även av en tredje som inte riktigt vill visa sej.

Jag vet att jag har två andar här…men tre????!!!Förvånad Börjar bli trångt…*asg*

Hon ville komma hit igen och försöka få kontakt med den tredje. Jag funderar och funderar på vem det kan va..men kommer inte på nån.

Visst är det spännande!

kvinna76
0

jätte spännande ju:)

Wiizy
0

spännande. ^^

Ludvig1
0

Lycka Till Till Malin, Hoppas ni får reda på vem det är:D Spännande ju!

MIRJAMI
0

De två som du har vetat att finns hos dig, känner du dem eller har de med huset historia att göra. Inte det lättaste kanske att behöva trängas med tre andar i sitt hem……….

[mia-38]
0

Hej Mirjami!

Den ena känner jag. En bortgången gammal pojkvän. Den andra är troligtvis tanten som går igen här på gården. Men det kan oxå vara min farmor. Min kompis såg ju en till. Det vete 17 vem dem kan vara.

MIRJAMI
0

Just det kommer jag ihåg nu om denna gamla pojkvänen. Vad häftigt igentligen att de finns där. Jag väntar med spännig om du får reda på vem den tredje är…. Har spöken varit lungna nu eller har det hänt något nytt??

Här började teeven bli konstig nu i helgen igen, fast nu har det lungnad ner sig….

[stblues35]
0

Spännande värreGlad

[mia-38]
0

Hej igen Mirjami!

Det har varit ganska lungt nu. Min gamla pojkvän håller de i schack…heheheh…Skrattande Men jag känner av de på nätterna ibland i mitt sovrum. Jag kan vakna med ett ryck och känna en orolig känsla…av att det finns någon i min närhet.

[mia-38]
0

Har idag fått reda på av min kompis Malin, att det är den "elaka" tanten vi har här med. Hon vill mej något..men Malin fick inte reda på detta då hon var här. Jag själv kan inte få fram vad hon vill tyvärr. Jag bara vet att hon är här runt omkring mej. Hon hade stått bakom min son i söndagskväll när han spelade spel på datan, sa Malin. Och hon försökte putta ut Malin när hon kom.

Detta ska bli en spännande fortsättning. Malin ska eventuellt komma hit till helgen igen och känna av.

MIRJAMI
0

Väntar med spännig…..