Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 958 ggr
Ludvig1
0

Ljud

Nu när jag sitter här hör jag massa ljud som hörs som röster, det hörs inte länge kanske en sekund. Det kan ju vara inbillning, men såhär ofta brukar det inte va.

Happyspirit
0

När man sitter mycket här vid forumet och känner in på en massa saker så blir man vidöppen. Så om det blir jobbigt försök att stänga ner och göra någonting annat i stället. Jag tror det är viktigt att få en balans i allt man gör. Och att stänga ner är väldigt viktigt. Går man omkring vidöppen mest hela tiden är det nog inte så nyttigt.

Ludvig1
0

Det "låter" som inbillnings ljud, men det brukar inte komma så ofta, Det hörs typ som nån gör ljud i ett glas. Tack För tipset HappySpirit, problemet är att det går inte att slita sig från det här forumet.

Happyspirit
0

*skrattar* Ne jag vet att det kan vara svårt. Men du vet jag tjatar om mitt "disiplin". Ibland får man liksom tvinga sig att göra någonting annat. *ler stort*.

Kramis

Ludvig1
0

Håller med dig:D Man får fortsätta att kämpa för att komma härifrån, När man är nån annanstans längtar man för att komma hem och se om man har nåt i sin inkorg:D

Kram