OT. Då var det daxs igen...
Har varit på anställningsinterljuv igen idag. Denna gången var det inte 6 pers. som satt och stirrade på mig inne i ett rum, utan två medelålders kvinnor som satt och prata med mig som var mycket trevliga. Mycker skratt och humor under interljuven. Var ju nervös som vanligt men, det släppte facktist kanska snabbt tack vare att dessa två kvinnor var så glada och lättsamma människor att prata med.
Ja…då åter står att se om jag nu lyckats få denna tjänsten….fast jag har ju min nuvarande tjänst än så länge, så arbetslös är jag ju iallafall inte.
Kan ni inte hålla tummarna för mig som förra gången!!
Självklart tjejen, att jag håller tummarna….kram o hoppas lyckan står dig bi…
Tack Eija!!

Jag håller tummarna och önskar dig lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Elisabeth.J!

Håller tummarna, hoppas det går bra!
Håller mina tummar med…så mycket det går…
MVH Mia
Håller tummarna!
Är jobbet menat till dig så blir det så!
Håller tummarna för dig.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Håller också tummarna, är det meningen att du ska ha jobbet så blir det ditt ,heja på …..:-)))
Tack alla som håller tummarna för mig. Får nog reda nästa vecka om jag får jobbet eller inte…….
Ja, då har snart den veckan gåt som jag skulle ha fått svar under, men nej….den kvinnan som skulle ha ringt mig har tydligen blivit sjuk, så en fråga är ju om de har kunnat fatta något beslut ang. den tjänsten som jag har sökt….Väntar och ser till nästa vecka.

Önskar dig också lycka till…är det meningen att du ska arbeta där så får du det…men,jag tror personligen att något annat ligger framför dig;-)
Kram Anna
# 12 måste bara fråga vad är det som du tror ligger framför mig? Jag blev bara så nyfiken att jag var tvungen att ställa denna fråga efter att ha läst dit svar….
Fick svaret på ang. den tjänsten som jag sökte idag nu på kvällen att den hade blivit tillsat med en annan sökande…
Det är väll bara att söka vidare och hoppas på att jag finner vad jag söker….