Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 723 ggr
Ludvig1
0

Ärva

Måste man har ärvt "gåvan" för att ha den? kan man inte utveckla den själv, skriv och berätta din åsikt!

Zedd75
0

jag tor att man kan utväkla till en vis del om man inte har den det är så med altt

en del är skapta för att skriva

en del är snikare.

då säger man alla kan skrva alla kan snikra

ja vist till en vis mån. sätt en hamar i mig och du får 40 år på dig det komer inte funka har tumen mitt i handen när det gäller det

MVH Zedd75

Ludvig1
0

ja, man kan ju nästan tänka på som att måla, alla kan göra det om de vill men alla är inte lika bra på det.

Veyla
0

Jag tror att alla har den mer eller mindre. Dem som "ärvt" är bara lite starkare i den. Vi alla har ju ärvt olika saker. En del har bättre magisk förmåga andra kan känna in folk bättre. En del är fysiskt bättre än andra osv…

MOTHERS_LOVE
0

Tror att alla är mer eller mindre mediala.MEN,många människor är rädda för det de inte kan se o därför så är många inte lika öppna o tar inte karnske alltid det osynliga för vad det är.

mariaef
0

Jag tror att vi alla föds mediala. Det där med ärftlighet vet jag inte om det stämmer, möjligen är det lättare att växa upp i ett hem där andra förstår och förklarar vad som händer, än i ett hem där föräldrarna bortförklarar "spökena" som rena fantasier. Har du mediala föräldrar, kan de ju hjälpa dig framåt.

Veyla
0

Håller med Mariaef där. Mina föräldrar förklarar bort dem men om man tittar på riktigt små barn så ser man att dem ofta stirrar rakt ut i luften. Ibland ler dem eller rent av skrattar utan anledning. Att inte tro på sånna bevis är löjligt tycker jag:)

sven-g
0

Det är väl som att försöka återskapa något på papper. Det enda jag lärt mig är streck gubbar. Detta trotts på min fars sida finns konstnärer. Jag är olär bar. Endel ärver man endel inte.

Zedd75
0

#6 för att små barn gör det det är inte konstig dom har inte den spären till andvärden och är mer öppna.

Men jag tor på att mycke av ens gåva är medföt.

MVH  Zedd75

Veyla
0

Zedd75 det var ju det jag mena. Och om alla barn ör öppna och kan se "andevärden" så har alltså alla gåvan/förbanelsen.