Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1263 ggr
[mia-38]
0

God Morgon

Önskar jag alla på ÖN. Hoppas ni får en trevlig dag. Nu ska jag till jobbet o slita…hihihi.Skrattande

Kram från Mia

Cristine
0

God morgon Mia och alla andra önskar Ctistine. Inatt snöade det…men idag kom regnet som tur är.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ina123
0

Godmorgon alla, önskar er en fin dag!

chik
0

Skrattandegodmorgon alla mäniskobarn.

Lena.P är jag i verkliga livet.

FiaH
0

Godmorgon på er alla, önskar också er en underbar dag, här är solen framme, härligtSkrattande

tommytoe
0

Godmorgon!

Clary
0

Go morgon på er alla och ett extra god morgon och tack för igår till Morsan1, EwaKristina och Elisabeth. Stora kramar till er

Medarbetare på Feng Shui och Indien

solblomman
0

Godmorgon från ett regnigt Njurunda. Idag skall jag åka på sång för hälsan i Granloholm kyrka.Ikväll skall jag gå på någott nytt som Njurunda församling skall ha det heter Andrum det skall vara avslappning Meditation stillhet.Så idag blir min dag bra fast jag har mycket ont i kroppen Önskar alla andra en bra dag.Kram från Solblomman

NancyAlke
0

Godmorgon alla! I dag bjuder Östersund på snöyra och allt är vitt.. det var bara att riva fram vinterskor och vinterjacka i morse *suck*  Trots snön så visade termometern på 1 grad plus.. så det blir väl slask under dagen då.

Den här dagen kommer jag att bevaka ÖN mera än vanligt, för jag vill läsa om hur det gick för alla kursare i går!!!

Elisabeth-J
0

God morgon! Här blir det lugnt idag, har jobb på förmiddan, sen blir det att vila :) Det har snöat här men det är ändå plusgrader så det smälter nog ner snabbt igen.

Önkar er alla en härlig dag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

God morgon! Idag har jag en ledig dag, det ska bli härligt, trots mulet och snöslask.

[kvasthilda1972]
0

God morgon! Här i sundsvall är det en grå dag så det passar perfekt för fönstertvätt, gardinbyte,tvätt och bakning mm,,,

Är ledig idag så då får man passa påCool

Thinka
0

God morgon , godmorgon! Här är det mulet och grått.

Zedd75
0

GO MORGON GOD MORGON

MVH zedd75

J-Artur-K
0

God morgon,,,

Ny dag nya möjligheter

mariaef
0

Godmorgon! Här snö-regnar det. Usch, fy, tvi och bläähSkrikandes

Inge-elsie
0

God morgon här är det molnigt och regnet kanske kommer. Har varit ute på en kort promenad med ena katten. Det var blött ute så hon gick in efter en stund.

[stblues35]
0

God förmiddag på er alla.Här har det varit lite snöblandatregn under morgonen.

Ha en trevlig dag.