Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 418 ggr
johannaG
0

Hjälp!

Hej

Jag har flera gånger varit inne på övernaturligt men inte riktigt kännt att jag har haft en anledning att skriva innan. Men inatt hände en sak som skrämde mig och jag kände attt jag skulle behöva lite hjälp för att förstå vad som hände.

Jag drömde att jag stod i en hiss med en kvinna som skulle visa mig sitt bibliotek. Vi diskuterade hennes skor, som var öppna i tån trots att det regnade, när hon plötsligt attakerade mig. Hon sprang mot mig och svalde mig. Ljudet var så öronbedövande att jag fick lock i öronen och allt blev svart. Jag förstod att jag hade dött. Det var ljust långt borta men jag valde att kämpa mig ut. Sedan vaknade jag

När jag vaknade var klockan fyra på natten men min pojkvän var klarvaken. Han frågade om jag precis hade varit på toaletten, när jag svarade att jag hade legat där hela tiden sa han att jag hade varit borta precis. Imorse på väg till jobbet berättade han att han till och med hade gått upp och letat efter mig i lägenheten när han inte hittade mig i sängen, men när han kom tillbaka hade jag legat där igen.

Jag undrar om någon kan ha en aning om vad detta betyder?

Mvh Johanna