Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 336 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 6/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NancyAlke
0

Vet att det här kommer att låta knäppt… från en tant… men vi har köpt Guitar hero till vårt xboxRäcka ut tungan

mariaef
0

#1 Men stumpan, här har du en till tant som älskar Guitar Hero!!! Jag älskar tv-spel, men detta är det roligaste jag någonsin spelat.

Jag är glad att min f.d svärmor tänkte på lilla mig. Träffade henne idag och hon hade köpt ett så vackert halssmycke åt mig i Australien, handgjort i silver. Jag blev så gladKyss

xinluo
0

Jag är både glad, spänd och yr inför kvällen…hu va spännade det ska bli!!

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Ludvig1
0

Dagens glädje är min hund och Albin_o:D

signemo
0

Va kul ni är fler tokiga. När ungarna växte upp hade de ett nitendospel. När ungarna lagt sig och innan vi lade oss spelade vi alltid "Doktor Mario". Oftast fick vi tillsägelse om att va tysta och gå och lägga oss

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

#puh!!!  Men jag tror faktiskt inte att det är allt för många ensamstående tanter på dryga fyrtio som köper xbox 360 för att kunna spela Halo3 Flört  Hade ju inte ens några ungar som bodde hemma.. som jag kunde skylla på *fniss*

Håller med dig om att Guitar Hero är ett höjdar spel… även om jag suuuuuger på det ännu *fniss*

Får nog bli en golfrunda framöver kvällen kanske *haha*

Nästa glädjeinlägg blir väl när jag klarat enklaste låten på easy… Flört

sven-g
0

Cool Cool Det verkar som vi män blivit av med rätten att leka själva, förr gick ju mannen ner i källaren med meta tabletterna. Om ni kommer ihåg biten.Då går jag ner i min källare där lever jag sällare för där har jag kvar min gamla ångmaskin. Men lek på välkommen till mannens liv.

NancyAlke
0

#7 Jo, du har nog rätt! Jag har alltid hävdat att jag har nån sorts extra manlig gen eller nåt… Hatar att laga mat och shoppa och fullkomligt ääälskar att spela spel, i alla fall elektroniska sådana… Att jag arbetar på en IT avdelning (som ensam kvinna) är kanske inte helt underligt Flört

Kan ju kanske ha att göra med att jag växte upp med min pappa… men det kanske inte hör hemma här… Jo, det gör det visst… för det ger mig glädje bara att tänka på honom Flört

drutten53
0

hej hej…glad över att barnkalaset är över nu…själv finns vanlig x-box..X-box 360..o game-cup här o massor av spel…både för barn o oss älder…men själv har jag aldrig änns tryckt på handkontrollen..även dataspel..finns..men ike där heller…blev tre nya spel idag till X-boxen360..plus ett till datan(War Craft)….men det är mitt barnbarn nu fyllda 9 år som spelar..han har hållt på sen 5 års åldern..jag hajar noll när det gäller spel..kram  ha en bra kväll

Cristine
0

Åh Sven! Min bror fick en gång i tiden en ångmaskin i julklapp, jag gav bort min docka + dockvagn, och satt mer med maskinen än min bror. Jag undrar om han har den kvar.Däremot har jag aldrig försökt mej på nåt datorspel men nu ljög jag för jag har ju

spelat Abe(utomjordingen) med min dotter.Generad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tatsu
0

Jag har målat klart diskarna idag och fixat lite annat i butiken, känns väldigt bra. Ett "måste" mindre.

Har fått in lite bilder på en hemsida som jag försöker att snickra ihop. Alltid en början.

Sedan känner jag mig förväntansfull och nästan sprallig eller hur jag ska förklara det inför kvällen, snart dags.

Cristine
0

Egentligen skulle jag skriva att det blev en lycklig dag igår, jag hade jätteroligt och idag har en kusin hört av sig, som var på festen. Vi har inte haft så mycket kontakt eftersom jag bott så långt bort men nu chattar vi, dessutom har jag fått goda nyheter idag så det blev 2 finfina dagar på rakan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

JAg är glad för att ni som går distanskursen kan så mycket att nu övar nu. Mina tankar finns hos er. Låter ju så kul. Kram på er

Var rädda om varandra

Lenha
0

Jag är så glad så glad :)

Skickade precis in en stor uppgift i konstvetenskap som jag har stressat med på senaste. det är en sådan otroligt skön känsla… Nu ska jag ta några dagars ledigt innan jag börjar med min magisteruppsats… Hoppas solen skiner imorgon för då ska jag ut och lapa :)

Elisabeth-J
0

Hela kvällen har varit fylld av glädje och inspiration när kursdeltagarna har arbetat hårt och gjort det så enormt bra! Ni är verkligen duktiga!!! Jag är oerhört glad och tacksam för alla er som ställde upp och hjälpte dom framåt i sin utveckling. Era bekräftelser stärker enormt så nu har självförtroendet ökat stort ikväll för dom :)

Tusen Tack och Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus