Teeven här hemma...
Då var det daxs igen här hemma. Teeven i vardagsrummet var öppen fast min stora son hade stängt den. Jag var i köket och försökte att lysna på lite musik på lagom volym…och så blev jag så arg över att min stora son sätter på en musik kanal och volymen så högt att man inte kan en tänka. Nej, tänkte jag nu räcker det bara, så jag bad han stänga teeven vilket han ochså gjorde enligt han själv.
Efter en stund hör jag han bara säga, jag stängte ju av den och nu är den igång igen…. Efter det så kände han verkligen inte för att gå in vardagsrummet…..
Det känns som en man som går och sätter på er tv därhemma. Jag får en bild av en äldre man med håret kvar på huvudet och lite fårat ansikte. Han försöker nog kalla på din uppmärksamhet av något slag. Har du varit mycket stressad sistone? Kram Erika
#1 Jag bara ryser… Det kan vara min pappa. Jag köpte denna teeve för arvspengarna efter min pappa. Teeven är helt ny. Högst 6 månader gammal. Under denna tid har den varit några gånger konstig. Byt kanaler ensam. Höjt ljudet ensam. Imellan så har den varit helt ok. Funkat utan några broplem. Min pappa gick bort förra året 25 maj. Både jag och den stora pojken saknar han i mellan väldigt mycket. kan ju säga det att visst stämmer det att jag har varit stressad på det senaste och det har varit en mycket tuff stämning mellan mig och min sambo här hemma ochså….
Tv-apparater är enkla för andevärlden att manipulera vilket också ger stor respons eftersom det märks tydligt. 
Det är nog högst troligt att det är din pappa som är och ser om er bägge! Kram Erika