Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 444 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 5/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Att min bästa kompis Malin skrev ett sms och kallade mej sin syster….det värmer!!

ClarasMamma
0

I dag ska jag få vara barnledig för första gången på 9månader:D det ska bli skönt och få vila lite…

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Zedd75
0

Jag är glad att sitningen gick bra och hon fick ut något av det + att huvärken har släppt Skrattande 

MVH Zedd75

[Hellas]
0

Idag är jag helt ensam hemma och gör precis vad jag vill :-)

Skogskraft
0

Hjälpte morsan handla, som jag gör ibland när hon tar färdtjänst hit till stora Ica Kvantum. Hon brukar vara grining, smådisträ osv & dra ner mitt humör.

Idag var hon glad, hörsam, uppmärksam & gick att diskutera med & få bra svar av - såna en förälder ska ge, oavsett ålder på nån av oss.

Vårsol, jovisst, men tanten har äntligen bestämt sig för att sluta röka igen (hon var rökare, slutade, höll upp i 19 år (!!!) & började sen igen, blev extrem kedjerökare).

Bara några veckors uppehåll men jag tycker redan att hon blivit mer alert & "klar i knoppen" Glad

Elisabeth-J
0

Gjorde sonen glad idag, han fick en ny cykel, jag blev glad över att jag fick hjälp med kostnaden Glad

Sen är jag glad för det fina vädret och jag ser med glädje och inspiration fram emot morgondagen. Först har jag en cirkel med nya deltagare och sen är det distanskursen här som ska träna.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lazzeman82
0

Min lycka är idag att jag har börjat känna att jag öppnar mig.

Sen jag fick bekräftat att min morbror vakar över familjen i mammas lägenhet, så känns det som att jag är på väg åt rätt håll!

Känner mig mer känslosam. Har lätt till tårar!

[BigMama]
0

För solen som lockade fram liv och lust och för TotemoOmoshiroi (puh!) som generöst drar änglaviskningar åt oss!

Zariah
0

Jag är glad för det fina vädret idag. Är också glad för jag har varit på kurs idag. Det har varit en trevlig och rolig dag, och jag ser fram emot morgondagen som också är en kurs dag. :-)

[kvasthilda1972]
0

Jag är glad att jag jobbar sista natten för veckan och hoppas att jag kan ställa om min dygnsrytm eftersom jag jobbar dagpass fom tisdag kl 7.00 hela veckan…

tommytoe
0

Det har varit en trevlig eftermiddag. Varit på mässan och storseansen i Kristianstad.

Morsan1
0

Jag har varit i stugan med en god vän och grabbarna och luktat på våren!

Underbart!

Sen är jag glad att jag "kom med" i "söndagsgruppen"!

Lazzeman82
0

Jag är även glad varje dag som jag känner mig älskad utan Starfall!
Puss på dig, älskling!

Tatsu
0

Jag blev jätteglad när T.O sa att jag var utvald till i morgon, när jag kom hem. Jag kände mig väldigt "speciell"och jag är jättenyfiken på vad "eleverna" har att säga.

Idag fick jag hjälp av min man att göra klart lite saker i butiken som jag inte har hunnit med. Nu är diskarna ommålade och en vägg spacklad och på målad, vinterkläder undanburet m m.
Känns jätte skönt och solen skiner, det är vår i luften.

Tacksam att han offrade en dag att hjälpa mig.

Lite smolk i bägaren blev det ändå när vaktmästaren i huset kom och knackade på. De har försökt att tända eld i källaren där vi har butiken, det är även två lägenheter och kontor + bank i samma byggnad. Någon hade varit in i pannrummet och bränt på några rör i taket. Det hade inte spridit sig utan bara förkolnat en liten bit som tur var och vi har ingen aning om när det var.

Men  i det stora hela har denna dag varit toppen, än så länge i allafall.
Kramar från Tatsu

[stblues35]
0

Jag är glad att jag blivit utvald att vara försökskanin.

xinluo
0

Så här glad blev jag för att jag blev utvald till i morgon kväll

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 vad gullig du är, BigMama. Tack så mycket. Skrattande

EwaKristina
0

Jag hade ett av mitt livs skrattattacker på kursen idag,då en av deltagarna var totalt disträ och sysslade med nåt helt annat än hon egentligen skulle göra.Vi skrattade gott å väl i 30 minuter,och det var helt enkelt såå underbart!

Eteria
0

Jag är så glad och tacksam för mina föräldrar! De har varit här hos mig ikväll, jag har bjudit på god mat; somrig fördrink, räkor och så efterrätt och kaffe. De var så glada och gulliga och jag bara älskar dem! Intressanta, givande och hjälpande diskussioner under flera timmar. Det är så fantastiskt att ha just dem som min mamma och pappa i detta mitt lilla liv =)

*kärlek*