Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 697 ggr
Ludvig1
0

Utveckling

Hejsan! Jag har säkert skrivit ett sånt här inlägg innan (man vet ju inte). Men det jag ville fråga var, hur utvecklar man sin mediala gåva utan att gå på kurser, liksom hur utvkecklar man den i hemmet?

[TotemoOmoshiroi]
0

Jag vet inte hur andra gör, men ja övar mig på lite olika sätt. Prova nya saker hela tiden. Läsa av bilder är ju ett bra sätt, gärna på människor så du kan få respons. Sen testar jag både pendel och tarotkort. Meditation är också ett sätt att utveckla din mediala sida lite mer. lyssna mer till din intuition,  och hör vad den har att säga om saker och ting.
Testa dig fram. Oskyldig

MOTHERS_LOVE
0

Du kan t.ex.träna din mediala gåva tillsamans med nån annan person(t.ex. nån väninna) du o din vännina tar varsitt paper o penna .Sätter er i varsitt rum.(men innan så kommer ni överrens att var o en av er ska sända en tanke om t.ex. nått ord till varandra.O sen så ska ni var o en försöka skriva ner det ord eller annat vad som ni får fram  som den andre tänker på __skriv det på era papper o visa varandra senn o se hur många rätt ni hade._____ Man kan också försöka att träna o träna på att tänka på en person o att den kommer att ringa till än snart._____Man kan också (tillsamans med några stycken personer om man vill) göra så här: låt alla personer sitta i ett rum,alla personer där ska ha varsin personlig sak i sin hand en stund.Senn så byter alla personer där sakerna med varandra.(ingen ska ha sin egen personliga sak) Senn så ska alla försöka att säga vad de känner o får fram om ägaren till denna sak som de har i handen.o karnske vet någon också vems den o den sak tillhör.Man ska säga det högt i tur ordning för att se om detta är rätt eller fel.(INNAN man börjar med detta__så kan en utomstående samla ihop alla saker först i en burk eller dylikt.UTAN att de andra ser VEM som äger vad.

Ludvig1
0

2# Hur sänder man, hur gör du?

Ludvig1
0

Kan man göra så över internet som du sa först? T.ex att jag gjort så på dig så hade du sagt det till mig, så kunde vi se ja, hur det gick.