"Be om besök"
Hej!
Jag undrar om ni medium kan be en specifik "människa" från andevärlden att komma till en sittning?
Har ni testat? Brukar det funka?
Kram Modern

Jadå det har jag provat många gånger men det är inte alltid som just den personen kommer fram ändå men i många fall så gör dom det och då blir man glad :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej . Morsan, börjar det bli spännande inför i morron?. Hoppas det funkar för alla. Skulle vara jättespännande att vara med. Men känner att jag nog är för feg för att skriva ut namn och visa nuna offentligt. Men jag kanske blir djärvare med tiden. Kram på er båda ( Morsan och Elisabeth)
Var rädda om varandra
Morsan 1
vist kan man be och önska att en viss Andevänn kommer om de har tid - men man kan inte bestämma det - det är dom som bestämmer!
Men det är alltid bra att slänga ut en önskan till den andevänn man skulle vilja ha kontakt med inför en privat sittning eller storseans - att jag ska till medium den o den, då(datum) kl ….. och om ni kan komma dit vore det kanon! Typ
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#2 Hej Signemo, jag vet inte om du syftar på "träningstillfället" imorgon som kommer att göras tillsammans med oss i Distanskursen och vi är inte många.
De som kommer att hjälpa oss på kursen i vår utveckling har absolut sin anonymetet bevarad, foton och information kommer endast kunna ses inom "lykta" dörrar.
Det är otroligt viktigt att de som hjälper oss + även vi som står under utveckling kan känna oss trygga med att bara vi som är berörda kan ta del av informationen och det vi eventuellt pratar om förstås.
Jag vill bara nämna det så att det inte är något sådant som stoppar dig eller någon annan från att vara med.
Jag känner att anonymiteten är viktigare än själva resultatet som ju kan visa sig bli…..ingenting…….
!
Kram Hellas