Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 534 ggr
Lazzeman82
0

Konstigt tillstånd!

Ibland när jag sitter ner kan jag känna att jag avståndet mellan mig och det jag tittar på, plötsligt blir längre och längre.

Som om jag växer, men ändå inte. Känner rymd.

Det händer när jag sitter i ett tyst rum och inte känner att jag har några tankar att kontrollera.

Har lite svårt att beskriva mitt tillstånd. 

Jag ser mig inte ovanför mig själv som om det vore en utanför kroppen upplevelse.

Är det någon som känner igen sig i min tyvärr lite korta beskrivning?

Prizma_o_Kristall
0

Neh jag känner inte igen mig i detta, har inte varit med om någe sånt. Tyvärr….

Men det kan nog vara något iaf, för man är ju mottaglig för det andliga närman inte tänker på något. Vad jag hört iaf. Att jag inte upplevt detta kan kanske bero på att oftast har jag massa tankar i min skalle, hehe. Djur, växter, kompisar, musik, en rea jag ser fram emot, iFokus.sajten, ja detta är några olika saker som jag tänker på. Jag skulle vilja lära mig å släppa allting, och bara flyta med i världen. Eller vad en ska säga. Däremot var jag med om en utanför kroppen upplevelse en gång. Det var när jag sov nere i mammas och pappas sovrum. Då var dem inte hemma, jag var hundvakt åt lilla Frankie. Han var fortfarande valp då. Då fick jag denna upplevelsen. Det var jätteläskigt! ;)

Kramar/////Carro

Tuva-Lena
0

Nej, jag känner inte heller igen det där, men om du fortsätter en stund och hakar på så kanske det utvecklas till en uku-upplevelse. Som du beskriver så verkar det som du skulle befinna dig alldeles i början av en sån. Jag har haft några såna upplevelser under åren och det börjar just med att man upplever ett slags 3D tillstånd. Är ingen expert på sånt här, bara en glad amatör än så länge, men säkert får du fler svar vad tiden lider! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

zeretki
0

Jag tycker jag känner igen känslan du beskriver. :) Har ingen aning om vad det är faktiskt, har själv funderat över det men mest tänkt att det är en slags mediation eller avslappning. :)

Manni
0

Jag förstår precis vad du menar! Det är väldigt svårt att förklara, men ibland känns det som att jag "växer", eller att avståndet ner till golvet ökar. Det kan vara från ett par sekunder till några minuter. Jag tycker att det är en skön känsla! Men jag har ingen aning om vad det beror på.

MissQuinn
0

**#4 Känner oxå igen det…Skrattande fast jag har inte upplevt det på flera år nu…håller med #4 att det är en skön känsla…man känner sig lite bortdomnad från tillvaron,som i dvala…Glad
**

Lazzeman82
0

Skönt att höra/se att det finns fler som förstår mig!

:-)

Lazzeman82
0

Tycker inte om känslan att inte ha kontroll iaf!