Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 523 ggr
Dravcena
0

Vad är det här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår skulle min yngste son gå på sitt första klassdisco, han går i första klass. Han ville ta ett kort med webkamera för att föreviga sig själv innan han gick iväg. Glad

I vanliga fall brukar korten bli rätt klara, men nu är det jättesuddigt. Men det är inte det som är grejen…….kolla in texten till vänster - ABSOLUT inte gjort av någon av oss.

Hur i hela fridens namn kan det här ha gått till? Vi har INTE en sån där penna som man kan använda till datorer, vi har bara en vanlig och enkel webkamera.

Tacksam om någon kan förklara det här.

Lazzeman82
0

Kan det vara några initialer?

isafisa
0

syns tydligt att det är gjort i paint, pga de svarta och blåa sprayprickarna och texten.  AW… kan de vara någon släkting som tycker han var fin? eller initialer?

Elisabeth-J
0

Att det är gjort i paint syns ju tydligt men vem som har gjort det är ju då frågan :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Du har inte en kamera med sådan inbyggd funktion? Vet att en del videokamerer finns det - kanske även på vanlig kamera!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Dravcena
0

GladBer om ursäkt!!

Min son tog bilden och vi gick iväg till hans skola och skoldiscot. Efteråt åkte vi till min syster och kom hem igen idag och då såg jag bilden och jag var övertygad om att INGEN hade suttit vid datorn under den här tiden. Därav min fråga.

Jag frågade ungarna om de ändå hade hunnit göra det här och de sa nej och jag förstod överhuvudtaget inte hur de där initialerna hade kommit till - Albin och William heter mina pojkar, så det var ju deras initialer.

Men nu plötsligt kommer min autistiske son och säger: "Det var jag" och när jag ber honom visa mig så visar han mig hur man gör för att skriva på kort, något jag inte själv kunde. Glad

På något sätt hade han hunnit göra det här i går kväll……och jag är förundrad över att han faktiskt KUNDE göra det. Förmågan hos honom överraskar mig ibland.

Så -det fanns en helt naturlig förklaring på det här, om än överraskande. Glad

#2 Du hade såklart rätt. När min son visade mig hur han gjort och vart han hade tryckt så är det ju gjort i Paint.

sven-g
0

Vem det är som skrivit är frågan det är något som tagits bort på texten ska nog läsas så här  1= L .T/ ??