I går kväll
Jag hoppas ni kan svara på detta, i går kväll när jag låg i sängen, fick jag en märklig känsla, och sedan var det som någon höll på att suga ur mig grönt ljus. Detta var otrevligt ljuset kom pulserande ur magen. Men det gick att stoppa, detta är inget april skämt, men möjlig att jag håller på att bli helt rudis. Efter jag stoppat kom en väldigt obehaglig energi i rummet, men även den saken gick att fixa. Har någon nån aning.

tyckerr det låtter som du har något problem i livet som du både kolla upp och att dom varnar dig att det problemet tar för mycket på din enrig och du kanse ska läga det åt sidan.
Har varit själv med om något likande.
MVH Zedd75
Kan så vara, har ej fått prov, resultat från läkaren.

Jag tycker inte du ska ora dig förmycket ta det lungt. tro det kan var det det beror på. jag troar alfal att dom påpekar att du slösar förmycket enrig på något och inte mår bra tack var det. så ta och lungna ner dig det lösser sig.
MVH Zedd75
Jag hade en egen teori om kvällen själv, att någon mänsklig höll på att pumpa mig på information, typ frågat någon ande. Som blev lite sur när jag ej gick med på detta.

jag har varit med om en del sådan fenomen själv, tycker det låter typiskt av andevärden att försöka ge info. Tyvär så är inte andevärden så smidag i lband
MVH zedd75
Jag är tvungen att skriva att nu har jag fått förklaring till, inlägget ovan. Det var och ni förstår varför i det jag skrev i Glädje och inspiration.

En energitjuv? För jag har varit med om oknytt som bara är ute efter att "snatta" energi.

#0 Du kanske har en liten "energitjuv" i din närhet;-)…Tänk efter om du tänkte på en speciell person då du upplevde detta
#7 +#8 varför inte, någonting sögs ur mig, det kändes som något kombinerad, människa ande historia. Därför trodde jag först att det var som det kändes, nån fn lägger, frågar något glas, eller bord, eller kort, och suger ur mig info. Därför den något sura energin sen jag stoppat flödet. Senare trodde jag att vaken drömmen för jag var helt vaken, hade med ev sjukdom att göra.
Men efter mycket övervägande feghet, frågade jag pendeln, pendeln den säger annat fel än canser, men dock fel. Jag hoppas pendeln inte ger empatisk hänsyn. Den brukar ha rätt till 95%
Penden ljuger aldrig..Men handen som håller kanske är darrig..Min tanke
Lena.P är jag i verkliga livet.