En dålig känsla..
Var precis ute en sväng o då får jag en sån känsla som om något otrevligt ska hända idag? "Hemskt", "otrevligt" får jag till mig. Jag vet inte om det gäller min omgivning, nationellt eller internationellt. Vet inte vad det är, men jag kände jag måste bara berätta. Ska sms:a min fru att köra lugnt hem (hon kör många mil till jobbet varje dag), ringa min mor…
Ja, jag hoppas jag har fel men jag var bara tvungen att skriva ned det.

Jag hoppas också du har fel! Det är inte roligt att ha den där känslan, man hoppar liksom en meter upp i luften bara telefonen ringer.
Kram
Kan ha med din sorg i "Trampad på tårna" att göra!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#2 Tänkte på det. I så fall kanske det bästa om det skulle vara något.
Usch, va jobbigt. Jag vet precis hur det känns att ha en sådan malande känsla inuti kroppen. Jag hoppas att du får reda på vad det är snart så du kan släppa den.
Kramis Anki

Hej igen. Jag är glad för att det inte hände något igår, men det hände ett par indirekta saker, bostadsinbrott och bankrån som gjorde mig oroad. Ska berätta om detta i dagboken.

vad bra Tommy! Tänkte faktiskt på dig och vad du kände på dig imorse när jag vaknade och hoppades att inget skulle ha hänt…
får läsa sin dagbok sedan…
Kram

Tack Lenha, jag kan berätta att jag redan skrivit lite i dagboken igen.. :)…kram
Jag kommenterade några korta rader i din DB.
Oro…..jag skrev ju lite ludd om just "Oro" häromdagen i min DB :-)