Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 1836 ggr
J-Artur-K
0

Drömhealern

Jag var hos en spådam föra veckan var mkt intressant hon sade men det är inte det jag tänkte skriva om, det var att hon sade att jag hade bra läkande förmåga  och blev upmanad att förbättra den och jag sade efter det var slut att jag skulle fara på en heling kurs så hon lånade ut 2böker och en film om healing 1a boken hetter Drömhealern (Dreamhealer) som jag läste ut idag var en himla bra bok från verkligheten, handlar om en kile som hetter Adam (Har själv skrivit boken) hur han från gymnasiet börja utvekla sin Healing förmåga, han ansese vara en av dom bästa i världen på healing och är ändå så ung idag, Han berätta att han ser auror från han var liten men kom på inte fören vid 18års åldern att andra inte såg det, när han var liten förstog han inte vitsen med kurragöma när man såg ljus skenet vid trädet när dom gömde sig där el i busken, det var ju ingen mening med det hella man såg ju ändå klart och tydligt att det var någon där, Han bottade även en känd artist från cancer 2002-2003 på distans håll genom att kolla på en bild av honom.Flera kunniga läkare hade sagt att han skulle dö inom någon månad och hade get up hoppet,  kom inte ihåg vad han hetter nu artisten men kan ju kolla up det igen, Jag rekomenderar boken varmt, ska börja läsa drömhealern 2 ikväll, och tacka spådamen så mycket,, =)

Ny dag nya möjligheter

Newage
0

Finns på Adlibris
Drömhealern : en sann historia om healingens mirakulösa kraft 156 kr
Drömhealern II : finn din egen helande kraft 156 kr

Newage
0

Saxat från Adlibris
"Bakom pseudonymen Adam döljer sig en ung och mycket begåvad distanshealer som har väckt stor uppmärksamhet med sin mirakulösa förmåga. Ryktet om hans kunskaper började sprida sig i medierna sedan han med distanshealing hjälpte musikern Ronnie Hawkins att bli frisk från cancer och Adam har på kort tid blivit en av världens mest efterfrågade healers, sin unga ålder till trots. Han har skrivit tre populära böcker som alla blivit bästsäljare, varav de två första nu presenteras på svenska."

J-Artur-K
0

Jajamensan Ronnie Hawkins,, såg du vad den 3e hetter, den måste jag läsa med,, 1an var så himmla bra,

Ny dag nya möjligheter

TantAlma
0

Du måste bara läsa Betty Shine´s helande kraft…

Hon fick veta liksom du att hon hade den förmågan… Hon behövde aldrig gå någon kurs… Men självklart vidagdes hennes intresse…

Jag upplevde också det hon beskrev i sin bok när jag läste och frågade om hjälp..

Det var en stark upplevelse  

Men hon har hjälpt mig en bra bit påvägen att bli frisk…

Alma

J-Artur-K
0

Låter intressant, måste skriva ner namnet så man kan läsa den sennare, Skrattande

Ny dag nya möjligheter