Hiskerligt spännande...
eftermiddag i Birsta City(gamla Ikea)när vi skulle dit och handla.Jag ville fika först så vi sitter där i lugn och ro medan sonen springer över till Biltema. Plötsligt hörs en röst i högtalarna som säger "till personalen, till personalen kod 1000" jag hade för mej att det var en terroristkod så jag klev upp och med mej dottern och sonens flickvän, när dom plötsligt säger på högtalarna" alla gäster var vänliga att lämna byggnaden och gå så långt som möjligen ifrån den.Vi går lungt ut och flickvännen viskar på spanska"vad händer" jag viskar tillbaka"tror det är ett bomhot. Min autistska dotter som snappat upp det börjar skrika"en bomb, en bomb, så det blev en väldig fart på dom som kom efter innan ja lyckades tysta henne.90 affärer och alla cafeer och restauranger blev tomma på ett kick och det är första gången jag sett parkeringen nästan tom. Så jag kom hem med plånboken full, och det är oxå första gången det händer.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Oj, vilken dramatik och vilken tur att det inte utbröt värsta paniken bland alla kunder.
Hihi…ja att man har penningarna kvar efter en shoppingrunda, det händer inte ofta :-)

Men fy vad obehagligt!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hua!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Vilken tur jag inte var dit idag! Huua!
Man får väl plöja igenom tidningen imorgon få se om dom säger nåt! Ja du slapp undan Maria, men vad vet man det kan ju hända fler gånger. Satt på hemfärden och tänkte att några busfrön kan ju ringa och säga att det ligger en väska med en bomb där bara för skojs skull
#5 Nyfiken i en strut kollade Sundsvalls Tidning på nätet och där stod det att det var ett falskt brandlarm som gått.
Oj , var det bara det,ja där ser man. he he ,men det var skönt att veta. Det skulle inte vara så roligt om det kommer bomhot och liknande till Sverige.