en fråga?
Kan Någon tala om för mej vad skillnaden är mellan vanlig Storseans och Fysisk Storseans?
Britt-Mari

Fysisk seans är när andevärlden kan få saker att röra på sej.Vid en vanlig storseans arbetar Mediumet med Mentalt Mediumskap,dvs är en klar länk med nära o kära i Andevärlden.
skulle nog inte vilja kalla en fysisk seans för storseans - i större fysiska seanserna säger man att man gör en fysisk experimentell demonstration eller seans - men aldrig storseans!
Alla Fysiska seanser är experimentella!
Var har du fått Fysisk storseans ifrån?
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag har planer på att åka till Skövde på en TARUN mässa i helgen, och det står i programmet "fysisk storseans med AnnCharlotte Oksanen". Man vill ju gärna kolla upp lite i förväg vad man ev ska kika på.
Hmn, jaha, det är en fysik experimentell bordsdans eller bordsseans demonstration - ska tala med Anncharlott om detta - tycker inte hon borde kalla det så - säker ett missförstånd! Då det blir förvirrande för folk!
Vänligen Jane

Är tanken alltså att hon, med andarnas hjälp, skall få ett bord att röra sej? Känner Du AnnCharlotte och är hon väl värd att titta på?
Ja, känner henne och vist är det värt att titta på! och ja det är med andarnas hjälp! och Deltagarnas hjälp!Bordsdans! hälsa henne från mig om du går och ser henne!
Kram Jane

Tack, för ditt svar. Vi får se hur det blir med mina planer, men jag ska göra ett försök att komma iväg iaf.
Britt-Mari
Det är ganska vanligt att de kallar bordsdans för fysiska cirklar eller fysiska demonstrationer. Det är ju en väldigt stor skillnad på en fysisk cirkel och en bordsdans träff tex.
Jag undrar vad man skulle kunna kalla just bordsdansen för eftersom den är ju fysisk också. Men inte som en fysisk cirkel i ett mörkt rum. Hmm. funderar vidare…..
Fysisk bordseans demonstration!
tycker jag är bra eller bara Bordseans demonstration!
för så mycket fysisk seans är det ju inte- kan lika gärna röra sig om telekeni
Vänligen Jane
Ja "fysisk bordsseans demonstration". Det är tydligt och så behöver man inte blanda ihop det.
Det sista där "Bordsseans demonstration". Där ser jag en bild framför mig hur man sitter runt ett bord och håller varann i händerna. Jag misstänker att den också kan missleda många. Eftersom många fortfarande har den bilden om hur en seans går till.
Eller kanske "bordsdans demonstration" Bara! Att man tar bort både ordet fysisk och seans!
Du har så rätt så
Kram Jane