Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdiktercitatvisdomsord
Läst 1616 ggr
SimsBrooke
0

Älskar dig Morfar :'(

22 april 2008 så är det 4 år sen min älskade morfar dog.
Jag saknar honom så J*vla mkt, snart kommer 22 april och jag kommer inte vara den person jag brukar vara. På den dagen blir jag en helt annan människa, tänker på morfar hela dagen och har alltid svårt att sova. Oxå kan jag se honom ibland, men det är bara då han är på humör. Och jag känner på mig att han kommer komma till mig då.
Han vet att jag vart mkt ledsen då och så.

Men jag kommer nog skriva väldigt mkt dikter under de dagar jag kommer sörja och minnas honom.

Jag ville bara skriva av mej.

Jag älskar dig morfar.

Ps. Visste inte vart jag skulle lägga detta inlägg"

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jane-Lyzell
0

Härligt - säker på att han hör dig!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zedd75
0

samma här är säker på att han är med dig och följer dig genom livet

MVH Zedd75

reba
0

Nu I April har det gått 1 år sen min mamma och pappa dog, förstår hur jobbigt det känns, för min del kommer April alltid att var jobbig.

Tröstar mig med att dom finns runt omkring,  

kramis

EwaKristina
0

#0 Helt övertygad om att morfar finns med dej!Kram

Anna-H-K
0

#0 Tack för att du delade med dig!Din morfar finns med dig när du tänker på honom!Kram/Anna

SimsBrooke
0

När 22 april kommer så kommer jag nog skriva en massa trådar om honom och säkert lägga till en dikt jag skrev för ett tag sedan fyra år sen tror ja. :/

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Britt-Marie
0

Min mamma dog den 11 April för 2 år sedan och när en sån dag närmar sig så känns det extra svårt. Men då skall jag gå till graven och sätta en blomma och göra lite extra fint där En tröst är ändå att de finns med oss. Vi får skicka tröstande tankar till varandra.

Sänder kram