Mig själv??
Nu är jag hellt förvirrad.. sitter här på jobbet just nu.
Två gånger, under en mycket kort tid idag, har jag sett mig själv i ögonvrån!
Och nej, det var inte en spegelbild! Jag tror det var mig själv för det var en ung tjej med exakt samma frisyr som jag, svart hår med lång lugg. Först dök hon upp bakom en hylla, då såg jag bara huvudet, sen en kort stund efter stod hon i rummet bredvid, helt vitklädd med en stor vit huva över sig. Samma tjej. Men är jag titta dit var hon borta.
Känns ju rätt oroväckande att se mig själv som spöke! Vad kan det här betyda? ett dåligt Omen? Man blir ju orolig.. 
*putt* Ingen som känner igen sig i detta eller vet vad det kan betyda?
Tyvärr, kan jag inte ge dig något svar, men är du säker på att det är dig du ser….tänk om det finns en tvillingsjäl där…

Kommer genast att tänka på att se sig själv utifrån, andra versioner av dig kollar in dig, som t.ex i en scen ur What the bleep do we know, där då-nu-sen av samma tjej möts för ett kort ögonblick & glor häpet på varandra.
Är inte säker, men tror inte det är nåt "farligt". Kanske bara ditt framtida jag, eller spegeljag från annan dimension som hälsade på & kollade in dig? 
Ja, jag vet inte vad det kan ha varit! Blev rätt förvånad och lite småskrajj.. Tankarna flög ju hit och dit om vad det kan vara. är ju inte säker på att det var jag, men det var jäääkligt likt mig. och just eftersom jag hade andra kläder så kan det ju inte varit en spegelbild direkt..
En gång hade varit en inbillning, men två gånger?
kändes väldigt konstigt.