Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1762 ggr
Britt-Marie
0

Är lite ledsen nu.

Jag är med även på Kamrat och där har jag ett bildgalleri. Även där ett foto på ett tänt ljus som minne över mina bortgångna föräldrar. Det är ett sätt för att visa min kärlek till dem.

Nu fick jag kretik av en man i 40 årsåldern för det fotot. - Att jag behövde inte visa hela världen att jag hade sorg. inget andra behöver ta del i skrev han och var otrevlig på andra sätt.

Då jag satt och skrev ett svar till denna mannen så rasslade till här bakom mig och svaret gick inte att sända iväg. Provade flera gånger att trycka på sänd, men det gick inte. Formulerade då om mitt svar och då gick det att sända. Kommer att blockera denna personen från Kamrat sidan. Ingen har klagat på mina bilder förr i mitt galleri där.

Ville skriva av mig lite, förstår inte hur en del kan vara så oföstånende och elaka rent ut sagt.

Britt-Marie
0

Kanske mina kära föräldrar var här och fixade med datorn, så jag inte kunde sända det första svaret jag skrev till den där mannen.

tommytoe
0

Skickar tröstekramar till dig!

Opal
0

Sänder många kramar till dig.

Rocktjejen
0

hej!

Det är tråkigt när man bemöts av en sådan oförståelse på nätet man blir så ledsen som du skriver också.Men han hade ju faktiskt inte behövt o läsa din sida om det nu inte passade honom.

ta väl hand om dig!

kram Eva

Tara
0

Sänder oxå varma kramar till dig.

Britt-Marie
0

Tack skall du ha. Här inne på Ön är det skönt att man kan dela både glädje och sorg.

Den här männikan måste väl ändå vara någon som inte kanske själv mår så bra föröker jag att tänka. Föröker att föråta det elaka han skrev till mig.

Men det är särkilt svårt när någon angriper ens sorg över de man älskat och älskar

Britt-Marie
0

Tack alla snälla ni här inne på ÖN.

Jag skrev det också till honom att han behövde inte läsa min sida om han inte klarade av att man har sorg.

Vad tror ni om det där att inte mitt första svar till honom inte gick att sända. Och just det där att det prasslade till alldeles bakom ryggen på mig innan jag skrev. Tror det var pappa som var här för att säga skit i att svara den där männsikan.

Jimmy-Ottossn
0

i dagens läge på internet så får man kritik för nästan allt! då det finns folk av alla möjliga slag med olika åsikter så den mannen var nog ingen mening att du skulle svara utan endast ignorera helt enkelt!

sinsiew
0

Det är elakt och plumpt gjort av honom att yttra sig på det viset över din sorg.

Styrkekramar i massor till dej.

Megin
0

Det finns tyvärr många människor som lever och livnär sig på andras energier… En sådan sak du berättade om nu är tyvärr vanligare än vad vi tror. Folk sätter sig till doms över andra och berättar att så skall det vara minsann. Personen ifråga lider oftast av dålig självkänsla och mår bättre av att få klampa på andra.

Jag tycker du är stark som visar din sorg öppet.
Ta inte åt dig, jag vet att det är inte lätt att inte göra detta MEN i slutändan mår denna människa sämst som skickade dig detta!

Du är stark!

Megin

Jimmy-Ottossn
0

Finns fullt av 40:åriga dagisbarn på nätet tyvärr!…men tänk vilken tur att sånna finns ändå så vi får ännu en lektion i livets skola även omd et känns tungt…om alla skulle vara fullt så utvecklade så skulle vi nog inte lära oss så mycket om livet…

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kära vän…fy för dessa folk..han behövde inte ens gå in på din sida..upp med näsan vännen..jag vet hur det känns..har råkat ut för samma sak..fast på en annan länk på internet…ger dig tröstkramar…

mariaef
0

Många tar illa vid sig när de blir påminda om döden, av rädsla. Tänker de inte på den eller blir direkt påminda om den, kanske de kan lyckas hålla dessa tankar på avstånd. Därför tror jag han reagerade med ilska. Jag tror inte ilskan var riktad till dig personligt, egentligen, utan till påminnelsen om död och sorg. Så ta det inte personligt, Britt-Marie, sänd honom av dina goda tankar istället.

Kram Maria

Britt-Marie
0

Tack alla ni. Man blir ju så ledsen först då någon kan vara så här oförstående. Men jag försöker att tänka att sämst måste han själv ändå må innerst inne, kanske har svårt att visa sina känslor. Men jag tänker inte diskutera mera med denna personen, det blir en blockering.

Vet att ni finns här på ÖN som förstår hur det känns. Är så tacksam över att hittat hit till denna sajten.

Även om man vet och har känsal över att de som inte finns med här oss längre ändå finns med oss, bara på ett litet anorlunda sätt. Så känner man ju ändå stor sorg och saknad vissa dagar. Och nu börjar det närma sig en sån där dag igen. En årsdag. Det blir 2 år sedan mamma dog nu den 11 April

[Hellas]
0

Skickar tröstande kramar till dig.

Jag tror dessutom att det absolut var någon som  stoppade dig att skicka det första svaret

Britt-Marie
0

Ja, det verkade väldigt konsigt att det gick inte att sända, det gick inte att skiva fler bokstäver och sedan försvann bara det medelanet och jag kunde börja om på nytt och skrev då på ett annat sätt och då gick medelandet iväg.

Nu börjar jag nästan tycka synd om den stackarn i stället. Men även om man inte kan klara av annans sorg, så behöver man ju krittisera.

Men jag kommer inte att skriva till den personen mera. Det var han som var in på min sida först och skrev allt som gjorde mig så ledsen.Kan ju försöka sända honom lite possetiv energi. 

Eleri-Twinkle
0

KRAM på dig Britt-Marie, du gör helt rätt i att strunta i en sådana kommentarer. Kärleken är till för att visas och hedras!!! Det man känner när man är inne på ditt galleri, är hur älskad du är och  även dina föräldrar, det strålar av värme där :-)

Upp med hakan*Kramar*

Britt-Marie
0

Tack och kramar i massor

Cristine
0

Fortsätt du att lägga ut dina bilder! Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Chakra]
0

Kram Britt-Marie!

Förstår precis hur du känner, men som sagt innan, ta det inte personligt.

Du och dina föräldrar måste haft en fin kontakt! Jag ska tala om för dig att jag alltid önskat att jag kunnat känna denna värme.Jag har fått kämpa kan jag tycka för att känna tacksamhet och glädje med mina föräldrar.Jag hade tyvärr inte denna trygghet från grunden (bara en liten parentes)
Kanske finns någon mer som känner som jag.

Nu ska jag titta i ditt galleri!

Britt-Marie
0

Det skall jag göra. Jag lägger ut de bilder som känns bra i själen och hjärtar för mig.

Tack för din kram, sänder en tillbaka

chik
0

OskyldigJag vill bara säga som alla har sakt ..Du skall lägga in dina bilder hur du vill på din sida..Många Många hälsningar till dig fråh mig..Lena.( På ren svenska skit i dumma mäniskor )

Lena.P är jag i verkliga livet.

Britt-Marie
0

Jag är tacksam att jag har haft en sån fin kontakt med mina föräldrar Vet att inte alla haft det så. Men ibland kanske man kan hitta tillbaka till varandra på nått sätt.

Vet att jag tyckte då jag var i tonåren att mina föräldrar inte förstod sig på mig och kännde väl inte alltid samhörighet då, men tonåren är ju tonåren, svåra för många.  Och det var nog inte heller så lätt för mamma alla gånger att förstå sig på sina barn som blev tonåringar på 70 talet. Själv var hon uppfostrad hos sina morföräldrar, mamma var född 1921 och man kan ju tänka sig vilken sträng uppfostran det kanske var på den tiden. Mamma var född utom äktenskapet och har aldrig fått veta vem hennes riktiga far var. Vet att hon var ledsen över det många gånger. Och det är även en bit som fattas mig, vem var min morfar???Hur var han, hur såg han ut Det är frågor som jag skulle bli glad över att få svar på. Hoppas mamma har fått träffat honom nu där på andra sidan.

Anna-H-K
0

Kram till dig Britt-Marie!Tråkigt då människor beter sig på det här sättet,men oftast bottnar det ju sig i problem hos dom själva!Kanske obearbetad sorg eller liknande!

Ljus & kraft sänder jag dig!

Kram Anna

Britt-Marie
0

Tack till alla här som skrivit till mig idag. Det värmer verkligen. Skönt att veta att ni finns där och att vi finns för varnadra.

Jag tog mig en skogspromenad bla på em här och kände som om jag fick ny kraft och styrka.

Bamse kramar till er alla

Britt-Marie

[stblues35]
0

Skickar varma tröstkramar till dig!

Eija
0

Men, vad läser jag, vad jag blir ledsen för din skull….det är otroligt att det finns sådana människor, du är så stark när du tänker med medkänsla med denna person ändå, trots hans inkränkande sätt…jag blev att tänka på att han kanske inte har själv så bra som han önskade med sina föräldrar, att han saknade kärleken emellan honom och dom…vem vet…därför kanske han är så kopiöst avundsjuk…ja, ja…det finns folk till allt..

Glöm bort detta och lägg det bakom dig, och du jag tror oxå att det var din pappa som ville hindra dig att skriva detta brev, han kände nog hur arg och illa du mådde av detta, och sådant beteende bruka förstärka dom negativa känslorna, allra helst om du får mer brev till svar…för den risken är stor, eftersom det helt klart var en provokation han utförde, han ville nog att du skulle svara, så att han kunde fortsätta att spy galla över din fina relation som du hade med dina föräldrar.

Massor av kramar från mig Britt-Marie

siberlina
0

vilken jäkla  gubbjuv,  bry dig inte om sådana    människor, bry dig  om dom snälla  istället,  jag tycker  det är  inntressant   att   läsa om andra människors livsöden och  ge  dom goda  råd   ,forsätt    och  skriv  om det  du   vill , ta  väl  hand   om dig…

Jane-Lyzell
0

KRAM

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

rockyboy
0

Kram på dig!Har själv skrivit av mig,har haft många dödsfall nu den närmaste tiden,så jag vet hur det känns.Det är bra att man kan skriva av sig.

britt-mari
0

Dina bilder visar bara vad som står ditt hjärta närmast. Vad kan vara fel i det? Står på Dej. Dina bilder är fina. Det finns ju både nyfött och bortgånget på bilderna.

KRAM PÅ DEJ!!

Kinna1
0

Hej

Det är klart du ska lägga ut dina bilder och vissa hur mycket du bryr dig om dom. Mycket fina bilder med mycket kärlek. Det finns så många typer här och man blir så ledsen, men gör det som känns bra för dig och bryr dig inte om vad andra säger.

Kram Kinna

Britt-Marie
0

Tack alla som varit så goa med mig idag. masor av kramar till er alla. En skogsprommenad gav mig lite styrka tillbaka.

Nu till det OKÄNDA

EwaKristina
0

Skickar en kram till dej!Lägg du ut de bilder du vill ska ligga ute,och det finns då ingen som har rätt att tala om för dej om du får det eller inte,för det avgör enbart du!Ingen annan,/Kram

Elisabeth-J
0

Skickar Kramar till dig! Gör det som känns bäst för dig sjäv och strunta i vad andra har för åsikter om det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

Tack alla snälla här. Kramar om er alla.

Fick se att det inte är det OKÄNDA på tv ikäll som jag trodde. Men jag skall nog alla fall bänka mig i TV soffan nu för jag har suttit ganska mycket vid datorn idag och ryggen börjar göra sig påmint.

Ha en bra kväll alla!

BrittMarie

tommytoe
0

# 36 Vi kan nästan ta varandra i hand, för jag känner nästan likadant med det där mailet som kom. Ju mer jag tänker på det….ja,ja…imorgon är en annan dag