Läsa Av bilder!?!
jag bara undrar om det här med att läsa av bilder om det har med det mediala att göra?

Putt
????????

# 0 Måste fråga om du menar bilder av människor eller platser? Platser är definitivt medialt men människor kanske är både och? Åtminstone känner jag det som att ett kort på en människa kan jag tolka men sen om det är rätt är en annan sak. Säkert kan man läsa av medialt där också. Någon mer insatt kan kanske svara bättre.

:D
#3 Man tränar sin intuitiva sida vilket också är en viktig del i det hela. Bra är ju att man får information om vad som stämmer eller inte stämmer. Nu menar jag foto på en person.
Man tittar ju inte bara på kortet och säger att du är en glad person utan bilden kan ju visa en glad person som i själva verket är allvarligt lagd, blyg osv.
Ganska svårt och bra träning……..
Ludde var duktig tyckte jag:)

intuitiva, tyvärr jag har ingen ordbok tillhands. Skulle du kunna förklara? Tack Hellas!:D
Detta är min TRO..Jag tror nog inte går att läsa av ett kort .Det beror ju på hur ljuset har varit "dimma ruggit "sol fint".Och det tyckte jag att jag fick bevisat av mitt hus, som har varit ett slagteri i källaren…Och det var ingen som sa det. ………..Sen mäniskor har jag lärt mig att första intrycket kanske inte är helt rätt.så det trorjag inte på..
Men där i mot om man är på plats eller träffar mäniskan, så blir det en annan sak..DET HÄR ÄR VAD JAG TROR
Lena.P är jag i verkliga livet.
Intiutiv kan snabbast förklaras med att man får en känsla över någonting.
man kan antingen få en tanke, en bild eller man kan få ont någonstans eller bli glad, ledsedn, blyg osv.
Det är inte det man direkt ser med ögat utan det man känner.
Det kräver ganska mycket energi att läsa av tex. ett kort och som nybörjare kan man hålla på och läsa av samma kort lite då och då några dagar :-).
Jag själv läser nästan aldrig av foton här på ÖN eftersom det tar väldigt mycket energi. Nästan enda gångerna jag gör det är när jag direkt får en känsla av att något har hänt eller att det finns energier på platsen. Annars skippar jag oftast det hela men det är jag det :-).

9# tack Hellas!
8# Jag förstår inte vad du menar Chik. Jag tror naturligtvis att det går att läsa av foton. Jag har haft rätt många gånger när jag har gjort det. jag fattade inte ditt inlägg? menar du att du inte tror att det går att läsa av ett foto. Själv håller jag med Hellas om det med att man får bilder i huvudet osv. men hellas inlägg kanske inte var en åsikt. Men så tror jag.
#10 Vet Du Ludvig, det kan även hända att man börjar gråta på riktigt fast det inte är ens "egna" tårar utan den man läser av.
Jag tror att det svåraste är att lita på sig själv (det har jag svårt för) och att våga ha fel för det är av felen vi lär oss att hålla skillnad på våra egna tankar/ bilder och det som hör till det intuitiva.

Ja det sista du skrev stämmer ganska bra på mig. Jag vågar inte säga allt för jag är rädd för att det är fel. Det andra med gråta, jag har inte fått nåt sånt än faktiskt att jag har fått ta över nån annans känslor, smärtor osv. Om du förstår vad jag menar. Jag typ känner bara mer liksom om du förstår. det är svårt att förklara:D kram på dig Hellas

I ett foto sätts det avtryck från den energi som finns på platsen.
En duktigt medial människa kan avläsa detta.
så självklart går det att avläsa från kort.
Jag kommunicerar med djur via kort, vilket går alldeles utmärt.
Det här med att gråta och visa känslor som inte är ens egna kallas empatisk gensvar.

#13 Kan du tänka dig att kommunicera med min kisse genom bild? Vi har tre katter men hon är så elak mot den ene och jag kan för mitt liv inte komma på en anledning till varför och vad som är fel. Och nu börjar det urarta här hemma känns det som. Tror du att du kan försöka om jag skickar en bild? Vore såååå tacksam! :-)
Jag anser att det har med medialitet att göra. jag har läst av många, och jag blir lika förvånad varje gång när det visar sig att jag prickar in helt rätt. Ex så kunde jag avgöra att en kvinna hade problem med knät efter att ha spelat fotboll bara genom att se på hennes ansikte. Det är en bra övning att läsa av kort.

Självklart skall jag försöka hjälpa dig!
Jag kommunicerar dock för det mesta på kvällen så det tar några timmar… kan du stå ut att vänta 
Hör av mig på privata meddelande sen så får du ditt svar där.
Fall ifall det blir ngt privat…
Megin

Åh, låter ju superbra! Tack snälla du!
Jag ska titta in senare ikväll och se om du lyckats klura ut något.
Tack så jättemycket!

Tomest nåt. Tomte mor som nån annan sa. vi skullle kunna prata meer. För jag känner samma sak.
# 20 är det mig du syftar på?
HappySpirit brukar vara snabb på att kalla mig tomtemor. haha. ^^

Håller på med kommunikationen så att du vet 
Har inte glömt er

tack tack väntar med spänning!

har du kommit någonvart? Hon brukar vara envis tjejan, haha.

Japp du har det i din mailbox 

Sparade hem ditt foto också, så när jag har tid tar jag det också